sobota 31. srpna 2019

SPOTŘEBOVÁNO: Srpen 2019

Konec prázdnin....nastává opět čas povinností a babího léta.

Miluji tohle období, kdy je ještě krásně slunečno, ale už ne urputně horko.

Pojďme na hlavní téma článku.

KRÁSA

REXONA



Sprcháč s vůní orchidejí mi neskutečně vyhovoval. Pokožku nevysušoval a krásně pěnil. Jeho vůně je nádherně svěží, květinová a neotřelá.
Rozhodně ho můžu doporučit.
Cena: 40.-.

Antiperspirant v komprimované velikosti je s vůní, které já říkám čisté prádlo. Je svěží a opravdu vydrží vonět celý den.
Opět moje velké doporučení.
Cena: 47.-

YVES ROCHER


Malinový ocet pro lesklé vlasy mám už po několikáté. Nesmí se to s ním přehnat, jinak jsou vlasy rozlétané a elektrizují.
Má štiplavě malinovou vůni a já s ním byla spokojená.
Cena: 130.- / 150 ml 

Vyživující sprchový olej pro velmi suchou pokožku s výtažkem z ovsa.
Opravdu je to olej, který nepění a s tím já mám problém. 
Po použití není třeba se ničím natírat, protože pokožka je úžasně vláčná.
Pro všechny sušenky je to výborná volba, ale já se s ním nesžila.
Cena: 199.- /200ml

BLISTEX, PURITY VISION


Pomáda na rty Blistex s příchutí malin a citrónu byla úžasná. Rty vyživovala a ta chuť a vůně...To prostě chcete.
Cena: 80.-

100% bambucké máslo od fi Purity Vision je jedno z nejkvalitnějších na trhu. Je vhodné na všechno....dám vám sem odkaz kde si můžete přečíst více.
Cena: 79.-/ 20ml

POTRAVINY

VEMONDO


Když se někde objeví nové brambůrky, chipsy musím je mít. Jsem prostě brambůrkový milovník. A když jsem v Lidlu viděla tyhle, neodolala jsem.
Jsou z quinoi, takže se tváří zdravě.
Ale prdlajs, jsou stejně nezdravé jako kterékoliv jiné. Na prvním místě ve složení je slunečnicový olej a quinoi je tam 20 % :-)
To nic nemění na tom, že jsou moc dobré.
Cena: 20.-/80 g

HOBŽOVY BRAMBŮRKY


To jsou ty, které nejsou chipsy, ale brambůrky z Moravy.
Nicméně tohle jsou chipsy jak vyšité :-)
A musím říct, že moc dobré. Rozhodně jsou srovnatelné se značkou mnohem dražší.
Mňam.
Ale tato příchuť (kterou miluji) je jen limitka.
Cena:  20.- /150 g

ARAŠÍDOVÉ MÁSLO


Mám ho ráda do kaší a manžel občas jen tak samotné. Koupila jsem ho v Albertu, kdy mě překvapilo, že je vyráběno v Holandsku.
Je ze 100 % arašidové a já ho můžu doporučit.
Cena: 50.-/ 250 g v akci

Tak to je celé mé spotřebováno......jak jste na tom vy?
Jste hromadiči, kteří když vidí akci neodolají a musí to koupit nebo raději spotřebujete a až pak koupíte nové?

Mějte krásné dny.

1 komentář:

  1. Ta pomáda na rty je fakt bezva, zrovna ji mám v kabelce. Naopak mi nevyhovoval ten sprcháč od Rexony - já na ty sladší vůně moc nejsem...
    To arašídové máslo chci vyzkoušet, ale mám načnuté ještě to z Lidlu (které není 100%, ale mám ráda, že jsou v něm kousky buráků), tak až časem.
    Já se teď snažím věci dopotřebovat a pak kupovat další, ale občas neodolám nějaké akci (teď naposled v YR jsem si v akci 2+1 zdarma pořídila 3 kondicionéry :-D)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.