úterý 29. října 2019

PENELOPE WARD: Gentleman devět

Po řadě thrillerů a literatury o holocaustu jsem měla chuť na něco úplně jiného. Proto jsem sáhla po žánru, který běžně nečtu a sice knihu z nakladatelství BARONET Gentleman devět.

ON byl ten podivín.
JÁ byl tenkrát playboy.
A ONA byla ta kráska.


V dětství byli nerozluční kamarádi. 
Amber, Rory a Channing.

AMBER - chodila 9 let s Rorym. Teď ji zlomil srdce a ona se z toho nemůže vzpamatovat.
Bydlí sama a má jen kamarádku.

CHANNING - kdysi dávno odjel studovat daleko od domova. Teď se do města vrací kvůli pracovní zakázce.
Amber mu nabídne ubytování po dobu, kdy bude ve městě.

RORY - je ten, s kým se nikdo nebaví.


Když se Channig dozví, že Rory Amber nechal, snaží se ji vrátit do života tím, že ji naučí jak znovu chodit na rande, flirtovat a skočit do postele bez lásky. Prostě si jen tak volnomyšlenkářsky žít.
A taky má vůči ní silný ochranitelský pud.

Amber má chuť na sex....nezávazný....divoký...nepartnerský.
Proto napíše na stránky klubu, který právě tyto služby poskytuje.
Vybere si Gentlemana devět.

Jenže se všechno vyvine trochu jinak.......


V knize se vlastně nic světoborného neděje. Přesto mě bavilo číst dál a dál. 
Samozřejmě bylo jasné jak to dopadne....
Nad některými pasážemi jsem velmi zavracela oči a říkala si "Ach jo, to snad ne."
Milostné popisy byly občas z ranku sci - fi :-)

Co mě mile překvapilo, byl příběh Roryho. Bylo to zajímavé oživení jinak vcelku fádního příběhu.

Kdo má tento žánr rád, rozhodně si přijde na své.
Moje hodnocení je trošku nespravedlivé, protože mě tyto příběhy nijak neimponují :-)

Přesto za knihu děkuji nakladatelství BARONET.


HODNOCENÍ




ANOTACE

Hluboko uvnitř jsem chtěl vždycky jenom ji. Nechával jsem si to pro sebe, protože jsme s Rorym uzavřeli dohodu, že oba necháme naši kamarádku Amber na pokoji.
Jenže lhal.
Já šel na univerzitu a získal ji on.
Amber se nikdy nedozvěděla, jak mi tehdy bylo.
Zůstali spolu potom celé roky – než jí zlomil srdce.
Navzdory tomu všemu, i vzdálenosti mezi námi, jsem s ní zůstal v kontaktu.
Když jsem se dostal pracovně do Bostonu na tříměsíční stáž, Amber mi poskytla svůj volný pokoj.
Pořád ještě se vzpamatovávala z rozchodu a dávala si od mužů pauzu.
Jeden večer jsem však v jejím počítači zahlédl něco, co mě šokovalo. S určitým váháním totiž oslovila mužskou eskortní službu. Bála se chodit na rande, nechtěla zas skončit se zlomeným srdcem, proto hledala sex bez vztahu.
Mísila se ve mně žárlivost, potřeba ji chránit – i zvědavost.
Amber si vybrala Gentlemana Devět a zaslala mu zprávu.
Byla k němu otevřená a mimo jiné mu přiznala, že ji fyzicky přitahuje její kamarád – já.
Předpokládala, že u mě nemá šanci – a taky mě měla za totálního děvkaře. (Vzhledem k okolnostem je to celkem ironie.)
Nakonec si s Gentlemanem Devět sjednala schůzku v hotelu.
Byla v šoku, když jsem se tam ukázal já – s nabídkou, o níž jsem upřímně doufal, že ji neodmítne.

2 komentáře:

  1. Já jsem teda spíše na ty thrillery, ale někdy si odpočinout u něčeho jiného, je fajn. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky spíš thillerová a detektivková, ale občas sáhnu i po něčem jiném. Cíleně tuto knížku asi hledat v knihovně nebo v knihkupectví nebudu, ale kdyby mi padla náhodou do ruky, tak šanci jí asi dám

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.