sobota 4. ledna 2020

Vánoce, dárky 2019

A máme po svátcích.....moje tradiční věta ve chvilce, kdy jsou dárečky rozbalené, všichni si je prohlédli a už jen povídáme.
Čeká nás ještě návštěva babičky a příbuzných, ale ta nejbližší rodina sedí právě teď ( rozuměj 24.12.) v obýváku. 

Opět jsem s radostí sledovala jak se dárky líbí....jestli jsou překvapením....jak se všichni usmívají. Je to prostě kouzelné.

I já jsem rozbalovala a usmívala se.

Robot Eta Gratus 



....je dárkem praktickým, mnou vybraným a koupeným už před Vánoci. Miluji ho. Byl mou pravou rukou při tvoření vánočního cukroví.

Tablet ALCATEL T1


Tohle bylo velmi překvapivé a nečekané. Mám totiž IPad. Ale manžel mi vysvětlil, že tento menší mám do kuchyně a přesně pasuje do poličky v naši nové kuchyni :-)

OBAL NA IPad



Aby to mému starému IPadkovi nebylo líto, dostal nový kabátek.
A že to už potřeboval.

Náušnice a řetízek s přívěškem



Modrá je moje barva....nejen proto, že mám modré oči :-) ale i proto, že mi jde k mundůru...vždyť to přece znáte


Jsi modrá jako hladina,
jsi řeka, která usíná.
Jsi jako nebe za úsvitu
a věříš na lži ze soucitu.
Na nemoci a uzdravení
a na lásku a odpuštění.
Ať se v kterékoli noční době
prostíráš ve mně a já v Tobě,
krajino nejkrásnějších míst,
knížko má, v níž se učím číst.

Pyžamo



....prostě měkký dárek musí být. A toto pyžamko z Tchiba jsem si vybrala sama.

Pringles



Ani srandovní dárek nesmí chybět. Můj muž ví, že octové chipsy jsou mojí slabostí. A proto mi jich koupil celých 5 balení :-)
Dal si práci se zabalením, tak že vytvaroval vše do tvaru, který mohl být čímkoliv.
Hádala jsem mop, bejsbolku, divnou vázu....:-)


 Hermelín - vlastnoručně dcerou nakládaný



Tento dárek je naprosto fantastický. Nejen tím, že je vlastnoruční, ale navíc je výborný. A na Silvestra jako dělaný.

KNÍŽKA


Nemít knihu pod stromečkem? 
Nemyslitelné!
Tahle mi doplní řadu knih mé oblíbené spisovatelky.

POUKAZ



Mám poukazy ráda. Jsou to vlastně dva dárky v jednom.
1. pojedeme na výlet
2. něco si tam koupíme

Takže v lednu nás čeká IKEA Brno.

Mystery box :-)



:-) Krabička plná kosmetiky z Douglasu.
Těším se na zkoušení.

Měla jsem i dárečky v práci - diář, personalizovaná klíčenka a další maličkosti.

Doufám, že jste prožili krásné svátky a přeji všem do nového roku zdraví, lásku a spokojenost.



13 komentářů:

  1. Krásné dárky.. :) nad robotem taky uvažuju..asi si počkám na narozeniny. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsem dostala 2 pyžama, která jsem si přála a moc mě potěšily :) krásné dárky jsi dostala

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárky jsi dostala. Doufám, že se pak pochlubíš, co sis pěkného pořídila za poukaz v IKEA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že ano :-) Jelikož doděláváme rekonstrukci bytu ( ano, ještě pořád) bude to něco do obýváku. a článek o rekonstrukci taky už chystám.

      Vymazat
  4. Krásný stromeček jste měli, vlastně stále možná máte, protože Tři králové ještě nebyly. ☺
    Nová kuchyň si žádá nové pomocníky a robot tím bezpochyby je. Ostatními dárky je vidět, že vím, jak ti udělat radost vědí ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, stromeček stále máme a snad budeme mít ještě pár dnů....i přes 3 krále :-)

      Vymazat
  5. Krásné dárky. Ten nakládaný hermelín, mňam. Super jsou i Pringles a poukazy mám taky ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou krásné dárečky, taky bych měla radost :) Knížka skvělá, krásné naušnice a poukázka do Ikey taky :) Aspoň to bude zážitek a výlet dva v jednom :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha, to jsou krásné dárky! Pobavily mě brambůrky a zalíbilo se mi pyžamo! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem měla letos největší radost z poměrně velké sady cbd produktů. Užívám oleje a kapsle od cibdolu a tentokrát mi manžel doplnil sérii i o beauty produkty. Dostala jsem krém na pleť a další serepetičky na zkrášlování. To se mi hodí, protože se snažím co nejvíc omezit syntetickou kosmetiku. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.