čtvrtek 2. ledna 2020

LOOKFANTASTIC: Black friday edit

Další z oblíbených krabiček je tady.
Nemohla jsem odolat a zakoupila box od Lookfantastic v edici Black Friday.
Už jen samotná krabička je krásná - černá se zlatým mramorováním.


Nechyběl poukaz na dobrůtky pro zvířecí mazlíčky, které ovšem v ČR nevyužijeme.


SEOULISTA


Plátýnková maska s hloubkovým čištěním.
Obsahuje uhlí a sopečný popel.
Dala jsem jí dceři, která ji ráda vyzkouší.
Cena: 264.- (to je pálka, že?)

CIATÉ


Tak tohle je nádhera. Rozjasňovač s pigmenty.
Má krásnou barvu a je úžasně pigmentovaný.


Balení je se zrcátkem.
Cena: 860.- ( WAU)

PIXI


Balzám na rty s bambuckým máslem.
Zvlhčuje a dodává lehoučkou barvu.
Já se těším....
Cena: 265.- 

CRYSTAL CLEAR


Odlupovací maska, která má revitalizovat, čistit a obnovovat pokožku.
Obsahuje výtažky z papaye a citrónu. Ideální pro unavenou pleť.
Cena: 231.- / 25 ml

DR. DENNIS GROSS


Exfoliační hydratační krém pro hladkou, pružnou a zářivou pleť. Dávka skvalanu a ceramidů pomáhá zabránit ztrátě vody a udržet přirozenou rovnováhu vody v pokožce.
Cena: 509.- / 15 ml

EYEKO


Černá linka na oči. 
Tuhle jsem měla i v minulém boxu a dala ji dceři. Tak tahle poputuje nejspíše neteři.
Cena: 397.- / plné balení

LUXIE


Štětec na tvářenku, bronzer, pudr.
Je ručně vyráběný a veganský.
Cena: cca 300.-

HANGOVER


V tomto rozkošném balení se ukrývá elixír na vlasy. Plný olejů pečujících o lámavé, namáhané vlasy.
Když jsem točila unboxing tohoto boxu na IGTV ( sledujete mě na IG Siraelxy?) říkala jsem, že v tomto přívěsku nic není.
Omyl....je plný produktu.
Cena: cca 130.- / 15 ml

EVE LOM


Směs čtyř aromatických rostlinných olejů (hřebíček, eukalyptus, chmel a egyptský heřmánek), které podporují zářící a jemnější kůži. Hřebíčkový olej podporuje čištění pleti, zatímco egyptský heřmánkový olej a kakaové máslo zjemňují a zklidňují.
Součástí je i mušelínový ručník.
Cena: cca 200.- / 8 ml

NAOBAY


Tělové mléko plné arganového oleje, potlačuje příznaky stárnutí, zvyšuje pružnost pokožky, minimalizuje vrásky a zahlazuje jizvy.
Prostě zázrak :-)
Cena: cca 500.-


Jak vidíte box je plný krásných produktů. Balení, ač některé malé nebo cestovní, jsou dostatečně velké, aby si uživatel udělal na produkt názor.

Hodnota boxu je:  3656.- korun
Já za něj zaplatila 750 korun.
No....a to se vyplatí :-)



Líbí se vám tento box?
Odebíráte sami jakýkoliv mystery box nebo vám je to úplně cizí?

Napište mi a nezapomeňte sledovat nejen tady, ale i na IG Siraelxy, protože už příští týden vyhlásím soutěž o.....no, uvidíte.

Mějte krásné dny.

#lfbeautybox

5 komentářů:

  1. Wow tak ten je naprosto boží :) Fakt skvělé produkty, které každý velmi rád vyzkouší. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Já boxy s kosmetikou moc neberu - nestačila bych to spotřebovávat. Já jsem spíš přes to jídlo :). Ale musím říci, že v tomto boxu byly zajímavé produkty a určitě se vyplatil (docela drahé věci, které by si člověk váhal naslepo koupit za plnou cenu).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je moc povedený box. Dlouho po boxíkách na Look... pokukuju, určitě někdy zkusím. A tenhle se teda vážně povedl.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší obsah boxu, co jsem u Tebe zatím viděla :) paráda

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych tyhle boxy asi moc neuplatnila, ale líbí se mi. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.