sobota 10. července 2021

NEAL SHUSTERMAN: ZVON

Jak já se na tento třetí díl těšila.....

Smrtka, Nimbus, Zvon.....

Kdo nečetl - nepochopí......

Všechno je jinak. Nimbus se odmlčel, mnoho ctihodných Smrtek nežije. Goddart může začít vládnout.

Citra i Rowan zmizeli. Trvalka je trvale pryč. Nimbus označil celé lidstvo za nezvedence. Svět je rozpolcený.

Jedinou nadějí je Tón, Zvon a Hrom......

Tonisté - spolek, který ani za normálních okolností nebyl normální. Ale nyní má ve svém středu jedinou osobu, se kterou Nimbus mluví. Jedinou osobu, která nebyla označena jako nezvedenec. Jediná osoba, ke které se upínají naděje.

 Obdivuji kolik fantazije musí autor mít. Jak dokáže rozvíjet dál a dál fantazijní svět. Zajímalo by mě jestli už od prvního dílu věděl, jaký konec bude série mít.

Chvilku mi trvalo než jsem si dala dohromady všechny souvislosti z minulých knih. Bylo by lepší si před Zvonem přečíst Nimbus, navazovalo by se snadněji.

V knize je pár nových postav. Jedna je velice zvláštní. Musela jsem si chvilku na to jak funguje zvykat a trošku si myslím, že je taková jaká je z aktuálních trendů, názorů....jednoduše aby kniha byla genderově vyváženější :-) Kdo četl pochopí na co narážím.

V knize se mi líbily vsuvky z různých projevů, komentářů a analýz.

A konec byl jednoduše....rozporuplný. Přemýšlela jsem jestli se dal vyřešit jinak, jestli by to tak bylo možné....ale nakonec jsem si uvědomila, že ve světe sci-fi a fantazie je možné všechno.

Kniha mě rozhodně nezklamala a celou trilogii řadím na první příčku fantasy románů.

- SMRTKA-

- NIMBUS- 

HODNOCENÍ


ANOTACE

Ve světě smrtek je všechno jinak. Citra a Rowan zmizeli. Plovoucí město Trvalka je pryč. Zdá se, že už nezbývá nic, co by mohlo smrtkovi Goddardovi zabránit, aby uchvátil absolutní moc. Když se teď Nimbus odmlčel, zůstává otázka: Může ho ještě někdo zastavit? Odpověď mohou dát Tón, Zvon a Hrom.

4 komentáře:

  1. Mně nějak fantasy knihy nelákají. Asi poslední, co jsem přečetla by Artemis Fowl, ale to už je tak 15 let.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    přiznám se, že knihu vůbec neznám, ani autora. Vypadá to ale pěkně a dala jsi tomu skvělé hodnocení, tak se budu muset v knihovně podívat. Fantasy mám ráda, docela dlouho jsem žádné nečetla.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.