úterý 15. února 2022

MOJE NETFLIX TIPY

 Vlastně nevím jestli všichni ví co je Netflix. Jde o streamovací službu, která funguje přes zařízení napojený na internet. 

Úplně jednoduše - zaplatím měsíčně 319.- korun a je to :-) Můžete platit i nižší částku, ale já budu psát o tom jak to máme my. Výhodou je, že za tyto peníze můžete Netflix užívat až 3 rodiny. Takže si částku můžete vydělit třemi a máte velice příznivou cenu.

Stačí. Jdeme na tipy.

1. THE FALL ( PÁD)


Tento seriál je jeden z nejlepších kriminálních (řekla bych spíš thrillerových) seriálů, jaký jsem v poslední době viděla.
Mrkněte SEM o čem je.
Vyšetřovatelku hraje Gillian Anderson a je famózní.
Vraha zase Jamie Dornan a ten je vlastně taky famózní.
Má tři série po 6 dílech. A je to starší seriál, už z roku 2013.
Rozhodně stojí za shlédnutí.

2. ŠARLATÁN


Tento film se dostal do mých lednových 10 nej. Je to příběh o lidovém léčitelovi Janu Mikoláškovi, který byl věhlasný po celé republice svou schopností poznat pohledem na moč, jakou nemocí dotyčný trpí. Znal léčivou sílu bylinek, tvořil vlastní kombinace léčivek a lidé u jeho domu stáli dlouhou frontu.
Komunisté ho ovšem nemohli nechat být.....
Výborný výkon pánů Trojanů ( otec a syn) i slovenského Juraje Loje.

3. PRVOK, TEČKA, ŠAMPON A KAREL


Dalším českým filmem je komedie podle knihy Patrika Hartla. 
Čtyři dlouholetí kamarádi prochází krizí středního věku. Jeden má všechno a přitom neví kam dál. Druhý nemá nic, jen samé děti a málo peněz. Další žije život plný krásných žen, rychlých aut, ale vlastně je sám. A poslední žije s matkou.....
Jak svoje krize řeší? No, svérázně:-)
Hodnotím ho jako lepší průměr. Takový odpočinkový a nenáročný film pro muže i ženy.
Kniha byla lepší.

4. BÁBOVKY


Pokračuji v českých filmech. Tento je taky podle knihy, tentokrát Radky Třeštíkové. 
Jde o příběhy několika žen a různé pohledy na jeden příběh. Manželka&milenka, dcera&matka, prostitutka&pasák.....a všichni s každým nějak souvisí.
Pokud chcete vědět více, klikněte SEM, psala jsem o knize článek.
Opět hodnotím jako průměr.
Kniha o dost lepší.

5. KAŠTÁNEK


Tohle je minisérie podle knihy - thrilleru. Je to opravdu napínavá a temná kriminálka, ve které se jedná o vraždy žen, u kterých se pojde panáček z kaštanů. 
Opět vás odkážu na článek, který jsem o knize psala - TADY.
Film je stejně dobrý jako kniha.

Znáte některý z uvedených příběhů?
Doporučte něco vy mně.



4 komentáře:

  1. Ahoj,
    Pád jsem viděla a moc se mi to líbilo. Na Prvokovi a spol. jsem byla dokonce v kině a ty scény se svlékáním jsou skvělé, to jsem se fakt nasmála. Na Kaštánka se rozhodně chystám, detektivky mám ráda. Líbil se mi seriál Bodyguard s Richardem Maddenem, je to taková britská minisérie a je to skvělá detektivka.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip. Na Kaštánka se určitě podívej, je fakt dobře natočeny.

      Vymazat
  2. Šarlatán byl skvělý, Prvok se mi taky líbil a na Bábovky a Kaštánka se chystám :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.