sobota 21. ledna 2023

10 NEJ: Prosinec 2022

Vítejte v roce 2023!!!! Ať je přesně takový jaký si ho přejete ☝

Ale teď se se mnou vraťte do posledního měsíce roku 2022.

1. KNIHA

OSTROV ŽEN MOŘE


Příběh z exotického prostředí o ženách - hejno. Kdo to je?
TADY je recenze kde se dozvíte více.
2. FILM

VÁNOČNÍ PŘÍBĚH


Česká komedie, která se opravdu povedla. Nenáročný příběh plný setkání, překvapivých momentů a hezkých chvilek.
V kině jsem na něm byla 2x ( což jsem nikdy neudělala). Poprvé s holkami z práce a podruhé, na Silvestra, s manželem.
A to herecké obsazení - Roden, Kaiser, Lábus, Bohdalka......a překvapivě i jeden velmi známý Francouz👍

3. BÁSNIČKA


 Prosincový příběh celý- Ježíšek, sníh a jmelí.

Světýlka  svítí, vánočka voní,

u stromku sejdem se tak jako loni.

Koledy zpíváme, oči nám září,

dychtivost vidíme u dětských tváří.

Je to čas rodin, přátelských setkání,

je to čas lásky, která nás zachrání.

Přeji vám zdraví, štěstí a pokoru - 

v nový rok vejděme všichni zas pospolu.

4. UDÁLOST

NAROZENINY, VÁNOCE

Prosinec je plný oslav. Narozeniny má syn, snacha, synovec i švagr :-)

No a potom nejkrásnější svátek roku.



5. TIP/DOPORUČUJI

CRINKLES


Tuhle dobrotu jsem letos zařadila mezi vánoční cukroví poprvé a zařadilo se mezi Top letošních Vánoc.
Pokud mě sledujete na IG ( Siraelxy) tak jste viděli moje reals z pečení.
Znáte tyto ultra čokoládové bochánky?

6. RECEPT

HOUBOVÝ KUBA

Obrázek jsem si půjčila z www.kucharkaprodceru.cz

Tohle staročeské jídlo vařím na Štědrý den jako oběd. Je to taková dobrota a navíc naprosto jednoduchá.

Myslela jsem, že to každý zná, tak mě ani nenapadlo fotit postup. Ale TADY je odkaz na stránky, kde je naprosto stejný recept jak ho dělám já.

Co obědváte na Štědrý den vy?

7. PŘEČTENO

Moc toho nebylo....má žena v Prosinci čas číst? :-)

KOUZLO VŠITÉ DO ŠATŮ


Krásný příběh....samostatná recenze vyjde 25. 1.

OSTROV ŽEN MOŘE


Viz výše.

FIT KRABIČKY LÁDI HRUŠKY


Vyhrála jsem ji na IG televize Prima :-) Jsou v ní jednoduché recepty.

8. NÁKUP

LELOSI

Zařadila jsem se do stáda ovcí a podlehla reklamě :-)


Pyžama mám dvě, druhé právě peru. Na stránkách jsem ho už nenašla :-(
Materiál je velice příjemný, hebký. 


Jelikož jsem sestra v terénu, potřebuji pohodlné a teplé oblečení. Tyto tepláky a mikiny jsou úžasné.


No a legendární elasťáky....neprosvítají, mají neskutečně příjemný materiál a vybere si fakt každý.
Ceny....ty jsou strašné a já bych si ani jeden kousek nepořídila za plnou cenu. Využila jsem akce 2+2 zdarma. 

9. JMÉNO

ADAM a EVA



V rodině Adama ani Evu nemáme....ale v Prosinci prostě musí být.

10.CITÁT


Tak ať je ten váš úhel pohledu ten nejsprávnější.


























 

 



2 komentáře:

  1. Taky máme vždycky na Štědrý den k obědu kubu.
    A koukám, že vaše malá pěkně vyrostla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuba, tak ten je nejvíc, tedy samozřejmě po té rodinné pohodě, co z fotky dýchá. ☺♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.