sobota 31. ledna 2015

Brandnooz box: leden 2015

A je tady letošní první brandnooz box. Tento se mi zdá docela povedený, i když se někomu nelíbí, že je v něm méně produktů než v těch předešlých.
No, než další kečup raději kvalitní sojovka :-)
Tak jdeme na to....

BRANDNOOZ BOX



Celkem osm produktů, A teď jednotlivě.

Alpro- kokosový nápoj


Obsahuje vápník, vitamín D a B12 a pouze přirozeně se vyskytující cukry. Je bez laktózy. Dostanete v Tescu, DM drogerie, Bille a Makru. 
Cena: 250 ml za 30 Kč.
Můj názor: Nic moc...prostě mi chutnal tak nějak uměle a to kokos miluji :-(

Kikkoman- sojová omáčka


Japonská, vždy jedině přirozeně fermentovaná sojovka, která neobsahuje umělá aditiva, barviva, aromata ani konzervanty. 
Cena: 150 ml za 109,90 Kč.
Můj názor: Oooo, tak tohle je bomba. Hrozně moc se těším, až s ní něco uvařím. V boxu je k ní i sešitek s recepty. Takže se těšte na recept- brzy. 


Efko- křen strouhaný


Extrémně silný křen ! Stačí otevřít skleničku a přičichnout si, díky unikátní technologii si zachovává přírodní léčivé silice.
Cena: 165 ml za 39,90 Kč.
Můj názor: Čichnu si, nasaju a .....jo, křen :-) No, za tu cenu si raději koupím čerstvý. Sice budu plakat, ale ušetřím:-) Jako nouzovka, dobrý.

Lipton- lemon macaroon


Vytříbená směs lehkého zeleného čaje a kousků citronů, doplněnou unikátní vůní francouzských makronek.
Cena: 49,90 Kč.
Můj názor: Voňavý, bohatý zážitek z čaje, který mám chuť rozkousat. Fakt. Já ho tedy piji neslazený, ale tady si dokáži představit trošku medu a pak už je to skoro zákusek :-)

Racio- knackebrot česnek


Křehký plátek si můžete vychutnat jako klasickou snídani se šunkou a sýrem nebo jako lehkou svačinku, třeba s pomazánkou.
Cena: 35,90 Kč.
Můj názor: Křupavá dobroty, je cítit maličko česnekem (překvapivě, když je česnekový:-))a chutná moji dceři velmi. Mě tak normálně. A ta cena....no, dobrovolně to nekoupím.

Jumex- mango


Nechte se okouzlit tímto lahodným nektarem, který má unikátní láhev, která termoizoluje, je odolná a lze použít i po dopití. K dostání v Tescu a Žabce.
Cena: 1 l za 60 Kč.
Můj názor: Tentokrát celý litřík skvělého nápoje. Já si ho ředím vodou, takže ho mám jednou tolik. Ano, je dobrý. A dobrá je i láhev. Ale opět- za nektar prostě 60 kaček nedám.

Tuty krekry- tomato, oliva



Křupavé a křehké krekry obsahující vápník a jsou oceněný národní značkou kvality klasa. Další příchuť jsou cibule a kmín a grahamové.
Cena: 85 g za 18 Kč.
Můj názor: Prostě obyč, obyč, obyč....neříkám, že jsou špatné, ale nevidím důvod proč si je znovu koupit.

Chio- extra deep


 Tento výrobek je můj bonusový. My, co box pravidelně odebíráme, sbíráme body za hodnocení produktů a za ty si pak můžeme vybrat jednu ze tří, určených, věcí.  
Cena: ???
Můj názor: Velké vroubky na malých kouskách :-( Brambůrky kupuji minimálně a když, tak vroubkované. Ale chci velké kulaté plátky a ne to co jsem našla v tomto sáčku :-( Chuťově jsou dobré, pálivé tak akorát.


A to je vše. Těším se na vaše příspěvky a názory.














1 komentář:

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.