sobota 7. února 2015

Recenze knihy Bridget Jonesová: Láskou šílená

Začnu ze široka.....první díl trilogie o Bridget- Deník Bridget Jonesové) mě nadchl. Měl příběh, spád, srandovní repliky...prostě to co má dobrá knížka má mít. Byla to jedna z mála knih, kdy jsem nejdříve viděla film a pak přečetla knihu. I film byl super.






Druhá kniha (Bridget Jonesová: S rozumem v koncích), to už bylo slabší kafe. Film jsem snad ani nedokoukala, všechno se mi zdálo přitažené za vlasy. No a knihu jsem četla jen proto, že mi to nedalo. Vždyť přece knihy jsou vždycky lepší než film! Ach to zklamání.....





Poslední ( doufám) z ranku O Bridget, je kniha Bridget Jonesová: Láskou šílená. Dostala jsem ji k Vánocům, sama bych ji nekoupila, protože jsem tušila.....
On snad někdo autorku, Helen Fieldingovou, někdo, pod pohrůžkou smrti, donutil tu knihu napsat. Anebo si říkala, že čtenářky, milující Bridget, skousnou všechno.
Jednapadesátiletá ženská, která není schopná sama a včas vyzvednout děti ze školy? Která se svým milým nejraději smskuje a mluví o prdění? Pětiletá dcera, která má myšlenkové pochody jako dospívající? Neschopnost stárnoucí ženy soustředit se na práci....vlastně na nic jiného než nato, že CHCE CHLAPAAAAAA!!!!???
Bláboly, kecy a nesmyslnosti. To je podle mně třetí díl o Bridget.


Velmi doufám, že si tuhle kravinu nikdo netroufne zfilmovat.

2 komentáře:

  1. Ahoj,

    díky za komentář na mém blogu.

    A souhlasím, knížka prostě stála za nic. Jsem zvědavá, až se natočí film, jestli se tedy někdy natočí, jestli bude lepší. Neměl by být už podle knihy, tak snad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se film natočí, nebudu s ním ztrácet čas :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.