pátek 13. března 2015

Refundo.cz - získej peníze zpět za nákupy na internetu aneb kdo šetří má za tři


Jsem jako každá jiná ženská. Hrozně ráda nakupuji, v posledních pár letech nejčastěji na netu, v různých e-shopech. Ale ještě raději mám, když nakoupím ,, v akci" a navrch mi pár korunek vrátí. Že neznáte nikoho kdo by vracel peníze?



Seznamte se, prosím.....https://www.refundo.cz/




Tento web funguje na principu cashbacku, což znamená- nakup skrz mně a já ti něco vrátím. A ono to opravdu funguje. Refundo spolupracuje s mnoha e-shopy, namátkou: Tchibo.cz, sportdirect.com, bata.cz, aliexpress.com, Pilulka.cz, mall.cz, kasa.cz....a mnoho dalších z oblasti kosmetiky, módy, sportu atd.
Každý z obchodů má jiné procento, které z nákupu přes refundo vrací. Například Tchibo: při koupi přístroje Cafissimo Classik za 2499.- dostanete zpět 5%. Proč ne?



Už jen tím, že se registruji, máte v kapse 50.-Kč. Pokud doporučím refundo někomu, kdo se zde zaregistruje a následně nakoupí...dostanu 100.-

Další vychytávka je taky super. Jde o to, že mi nějaká sleva může utéct....tedy pokud neustále nemyslím na to, že mám jit přes refundo. A proto je tady tzv. Rozšíření Refundo. Což v praxi znamená, že si nakoupím např. na Mall.cz a díky, nainstalovanému prográmku, mi vyskočí boxík s upozorněním: ZDE JE K DISPOZICI CASHBACK. A já si uvědomím, že se mám přihlásit na refundo.cz, abych měla z nákupu slevičku :-)




Takže krok po kroku:
1. Registrace
2. Instalace rozšiření refundo
3. Nakoupit v jednom z mnoha e-shopů
4. Dané % se ukládá na účet u refundno, kdy čeká na schválení/potvrzení obchodem
5. Potvrzení od obchodu získáme během 2 až 60 dní (obvykle 2 týdnů) a částka poté bude schválena k vyplacení


A pokud jsem to tady nevysvětlila dost dobře- o čemž pochybuji :-)- tak zde je video:



Tak jak se vám to líbí?
Mně hodně :-)
Napište mi svoje názory, jestli refundo znáte nebo je to novinka, o které jste dosud neslyšeli. Budu se těšit.

2 komentáře:

  1. Ahojte, slyšela jsem o cashbacku při nákupech, kdysi nějaký Lyones nebo něco podobného, teď na Facebooku na mě vyskočila reklama cashbacku Alvarado - https://www.alvarado.cz/. Vyzkouším oba a uvidím, který začnu používat opakovaně:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.