středa 11. listopadu 2020

TIP NA DÁREK: TRENÝRKÁRNA

 Články s tipy na vánoční dárky čtu moc ráda. Inspirace není nikdy dost a obzvláště v této divné době, kdy většina z nás bude dárky nakupovat přes internet, je fajn mít možnost zpětné vazby na vybraný produkt od někoho, kdo ho opravdu má.

Už nějakou dobu jsem pokukovala po produktech z e - shopu trenyrkarna.cz

A světe div se, oni se mi sami ozvali s návrhem spolupráce.

Síla myšlenky je mocná :-)

Nejdříve jsem si prošla celý web. 

Najdete tam produkty dražší, značkové, ale i levnější, od méně známých výrobců.

Například pánské trenky od českého výrobce za 99.- ze 100 % bavlny....

Trenky Foltýn


....ale i drahé kousky, třeba od Calvina Kleina.

Calvin Klein


Jako další jsem mrkla na dámské prádlo, konkrétně kalhotky.

Opět nepřeberné množství v různých cenových relacích.

Například tyto kalhotky jsou právě v 75 % slevě za 59.-



A opět dražší varianta od Bjorn Borg.
Krásné, bezešvé...moc se mi líbí.


A nakonec jsem zavítala do sekce pyžam.
Protože pod naším vánočním stromečkem prostě musí být pyžamo! :-)

A že je na stránkách trenýrkárny z čeho vybírat.

Já vybrala jedno dámské s jedno pánské.

GINA


Je to pyžamo od české firmy, 100 % bavlny a nemusí se žehlit.
Co víc si přát? :-)
Je měkoučké, krásné a já asi až do Vánoc nevydržím....



MOLVY


Opět jsem vybrala pyžamo od českého výrobce a ze 100 % bavlny.


Má krásné barvy a je velmi příjemné na dotyk.




Samozřejmě i v sekci pyžam najdete celosvětově známé značky a ceny tomu odpovídající.
Každému podle jeho gusta.

Co mě potěšilo, že v balíčku přišly i slevové kupony.


Pokud byste se rozhodli tady nakoupit můžete využít slevu na 200 Kč při nákupu nad 999.-: VT2 nebo KM2 nebo ATK20.

Takže směle na návštěvu do trenyrkarna.cz.

Mějte krásné dny a napište mi jestli e - shop znáte.











 






10 komentářů:

  1. Eshop poznám. Pěkné pyžama sis vybrala. Mají tam krásné věci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Shop znám podle jména, ale jejich stránky jsem nikdy neprozkoumala.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, ty věci vypadají perfektně, já letos kupuji mému příteli řetízek, ale hledám ještě něco menšího, aby pod stromečkem neměl prázdno. Tak mu asi pořídím nějaké pěkné trenýrky.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc díky za tip na dárek, určitě odtamtud přítelovi něco vyberu, chci mu totiž ještě něco přikoupit k hlavnímu dárku, který si vyžádal od Ježíška on sám - tedy CBD od firmy Cibdol, které by mělo být dle recenzí velice kvalitní a konečně by mu tak mohlo zabrat na jeho problémy se spánkem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. S Trenýrkárnou a jejich zákaznickou podporou mám tak šílenou zkušenost, že bych tam už v životě nic nenakoupil. Na jejich skladě došlo k záměně zboží do balíku, my to měli zaplacené předem, řešili jsme, podařilo se nám dohledat, měli jsme potvrzené, že to je průšvih na jejich straně, ale žádné vrácení peněz ani špatné zboží. Budiž jim ke cti, že si nechali to staré, ale co mám dělat se spodním prádlem, které má gumu jak na slona, to fakt nevím. :// Prostě špatná zkušenost, i když ty jejich designy i kvaltia vypadají fajn. Ale tímhle mě hodně naštvali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím, že vás naštvali. Je škoda, pokud řeší/neřeší reklamace jak mají. Já takovou zkušenost nemám. Tak snad to bylo jen selhání jedince a ne celého systému.

      Vymazat
    2. Mám taky podobnou zkušenost, když jsem tam před Vánocemi kupovala dárek. Trochu doufám, že toho měli prostě jen moc a tak nestíhali a dělali chyby. Ale já spodní prádlo pro sebe i pro partnera nakupuji na lanotte.cz. Mají tam srovnatelnou kvalitu třeba s Astratexem ale cenově jsou jinde. Výběr taky fajn. Od klasických kousků až po ty odvážnější. :)))

      Vymazat
  6. Jo, to je přesně typ dárku, který bych volila, kdyby můj manžel nebyl blázen :D :D. Za pár dní má totiž narozeniny a nechce žádný dárek, ale chce, abych mu peněžně přispěla na jeho novou garáž, kterou chce na zahradu. Má už nějakou rozjednanou s touto firmou a nemluví teď skoro o ničem jiném.

    OdpovědětVymazat
  7. Klidně bych uvítala více tipů na obchody, kde mají kvalitní dámské spodní prádlo

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den. Je to moc pěknej dárek, ale taky malinko divnej ne? Trochu se začínám stydět, podle toho co dávám já. Kupuju třeba jen obal na mince a tyhle věci. Nejčastěji hovadinky z číny. Tak to jsem se teda teďka kvůli vám začal cítit trochu špatně jako. Děkuji pěkně a mějte se. Já se jdu nad sebou zamyslet.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.