sobota 3. října 2020

KetoFit aneb zkusit se má všechno

 Do e -mailu při přišla nabídka vyzkoušet pár produktů od KetoFit. Nikdy jsem nic podobného nevyzkoušela.

A tak jsem si řekla - proč ne?

Jsem v období kdy nestíhám vařit ani si připravit svačinu do práce a představa, že si jen namíchám smoothie nebo něco ohřeji byla lákavá.

Navíc bonus zhubnutí je taky fajn :-)

A tak jsem tedy kývla a teď vám představím co jsem si vybrala.

SMOOTHIE BANÁN A KOKOS

Jsem upřímně zvědavá jak bude chutnat. Jak vidíte je veganské....což pro mě není důležité, ale pro někoho ano.

MANGOVÁ MARMELÁDA


Tak tohle jsem musela hned ochutnat a je to opravdová dobrota.
100 % ovoce, krásná mangová chuť.
Výborná.

ŠPAGETY


Na tento produkt jsem opravdu moc zvědavá.
Jedná se o hotové jídlo, které se jen ohřeje.
Ideální do práce.
Asi hned v pondělí vyzkouším.

OMELETY


Omeleta v prášku?
Čabajková?
Inu.....vyzkoušíme.
Opět velmi snadná příprava - do šekru vlijeme mléko, vsypeme obsah sáčku a usmažíme....

PALAČINKY


Nemohla jsem odolat.....mám ráda palačinky a vyzkoušet zdravější verzi mě láká.
Z jednoho pytlíčku uděláte 2 - 3 kousky.

KOKTEJL


Koktejl na hubnutí je klasika :-)
Já vím, spousta lidí je zásadně proti. Spousta je zásadně pro....
Já chci vyzkoušet jaká je chuť, jestli by se to dalo dlouhodobě používat a prostě mít možnost říct - ano, koktejl na hubnutí jsem vyzkoušela :-)

ŠEJKR


A aby se všechno pořádně rozmíchalo, je potřeba šejkr.

Tak to jsou všechny produkty, které jsem si vybrala k vyzkoušení.
Jak se mi co líbilo/nelíbilo, chutnalo/nechutnalo natočím do videa.

Máte zkušenost s podobnými produkty a co na tento způsob hubnutí říkáte?



7 komentářů:

  1. Ahoj, tedy vy jste se do toho daly, do toho hubnutí s Keto fit. Podobné produkty neznám, ale vím, že keto dieta lze úspěšně držet bez podobných produktů. ☺ Prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé produkty sis vybrala. Ta mangová marmeláda musí být výborná, tu bych taky ráda ochutnala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mám jednu známou které se díky ketodietě podařilo zhubnout opravdu skvěle a navíc to zatím i drží, dokonce napsala i ketokuchařku, ona sama nepoužívala tyto výrobky, ale jídla si v duchu ketodiety vařila. Mě osobně by to zajímalo, ale moje vůle už není co bývala, dokázala jsem se zatnout a cvičit nebo si totálně změnit jídelníček, ale teď už na to nějak nemám chuť, nebo motivaci či co to je. Takže možná takhle, hotové, přímo na míru dělané bych asi dala.

    OdpovědětVymazat
  4. Já k těmto hubnoucím programům mám dost rezervovaný postoj, pokud by člověk měl jíst jen to. A ketodietě moc nefandím obecně (hlavně koktejlům nahrazujícím jídlo). Ale zařadit sem tam nějaký produkt do jídelníčku mi přijde OK a někdy se to může hodit.

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem to také zkusit a bylo mě řečeno,že to může rozhodit slinivku .Já bych tak potřebovala sundat ty kila.Nojo,ale geny nevyčurám.Tak se budeme radovat z Keto stravy.Krásné dny plné pohody.Napište,jak to funguje.Díky Danka

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem to nezkoušela, ale třeba ta mangová marmeláda vypadá lákavě. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, teda, to je pecka. Já dělala pro jednoho klienta minulý měsíc srovnání těchto diet a KetoFit mi přišli nejlepší. Chci to vyzoušet, jen jsem se ještě neodhodlala k tomu nákupu. Třeba mě také osloví se spoluprací na blog. To bych se pak snad i hecla a přestala se cpát pečivem a sladkým. :D
    Sabina

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.