pondělí 4. května 2015

Ziaja

Tento článek bude velmi krátký a píšu ho jen proto, že mám radoooost :-) přišel mi totiž balíček od Ziaji.






Určitě jste zaznamenali tuto kosmetickou značku, protože o ní mnoooogo blogerek, hlavně minulý rok, psalo a psalo a psalo a točilo a točilo.....
A ten boom a chaos kolem, mě tak vyděsil, že jsem ji nechtěla :-)

Ale protože jsem ženská zvědavá, a protože mi docházel ( včera došel ) můj krém na ksichtík, tak jsem si řekla, že už je docela ticho po pěšině, a že už by okolo Ziaje nemuselo být tak narváno.

A tak jsem jukla na jejich stránky tady a zjistila, že mají nejen akci 1+1 zdarma na denní a noční krém, ale ty dobré duše udělaly pro nás, kteří toužíme vyzkoušet všechno, ale netoužíme vyvalit tisíce, akci VZOREČKY, což znamená, že za pouhých 30 kaček, poslali vzorečky všech (?) svých produktů. Konečná suma i s poštovným je....tramtaradá 198.- ( poštovné je 79.-kaček)



No, není to krása? Je jich asi 30 :-)

Tady jsou ti dva krasavci kozatý...hahaha, kozí krémy,přece :-)



A to je vše co jsem chtěla tímto krátkým ( moc krátký není, že?) článkem říct.
Napište mi jaké máte se Ziajou zkušenosti.
Jo, a taková malinká poznámečka- v dohledné době chystám svoji první GIVEAWAY a myslím, že by se tam mohlo něco od Ziaje vyskytnout :-) Tak mě sledujte :-)


9 komentářů:

  1. Míšo, asi jsem nějak mimo realitu, vůbec nic mi tato značka neříká :o))).
    Měj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Já od nich chci krém na ruce s kozím mlékem. :-) Také jsem nad vzorečkama uvažovala, ale nakonec jsem do toho nešla. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem od ni asi nic nezkoušela, ale pořád se na to chystám :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.