pondělí 28. září 2015

Broskvovÿ crumble

Původně jsem tento recept ani nechtěla psát, protože je strašně jednoduchý a každý ho zná.....jsem si myslela:-) Nezná....jsem zjistila :-)
Tak tady je:

Všechno dělám od oka, proto nechtějte přesné míry. Recept je do na jednu porci, zapékací miska cca 15x20 cm.
  • 3 menší broskve
  • Rozinky- já mám namočené v rumu
  • Med
  • Drobenka - máslo, hrubá mouka, cukr
  • Máslo
To je všechno. Misku vymaž máslem, broskve nakrájej na měsíčky, poklaď do misky, přidej rozinky, med a drobenku. Pořádně miskou klepni, aby se drobenka dostala dolů a nahoru polož plátek másla.
Šup do trouby a za cca 25 minut můžete svačit, večeřet nebo mlsat. Je to strašně dobré.



Trocha podzimní atmosféry............

A pak jsem je udělala s jablíčky.....možná ještě lepší než s broskvemi :-)

Před vložením do trouby

Ještě trocha másla a šup do trouby



8 komentářů:

  1. Na crumble se pořád chystám a pořád jsem se k tomu ještě dostala. Teď mám švestky, tak by mne tvůj článek mohl nakopnout k tomu, abych se konečně rozhoupala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, vyzkoušej to. Dělala jsem pak i jablečný a je dokonalý....Děkuji za Tvoje hezké komentáře.

      Vymazat
  2. Tohle vůbec nepoznám, ale více mě láká vyzkoušet to s jablky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam vypadá to moc dobře :) Super tip, který ráda vyzkouším

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.