čtvrtek 3. prosince 2015

Brandnooz: Listopad 2015

Uplakané listopadové dny je třeba si něčím zpříjemnit. A proč ne tajemstvím v Brandnooz boxu?

A na konci článku najdete 3 slevové kódy na různé produkty. Tak šup číst :-)

BRANDNOOZ BOX




Březňák - světlý ležák

Můj názor: pivo...hořké....pěnivé....dobré k jídlu. 

Chocoland - jsem sladká


Můj názor: jo jo, název nelže, je sladká. Na mě fest. Chuťově připomíná sojový suk se sladkým středem. 

Chupa Chups - lízátko



Pectol - dropsy s vit.C

Můj názor: Lízátko- fakt o tom mám mluvit?
Dropsy - cucavé bonbóny, které jsou fajn až do doby, než ti pořežou jazyk. Takže doporučuji rozkousat dřív ( nebo spolknout), než se z celkem lahodné sladkosti stane břitva :-)

Dr. Oetker - crema Tiramisu


Můj názor: zatím nevím, až odzkouším, podělím se s pocity.

Knorr - bohatý bujón


Můj názor: vždycky, když někde vidím bujón, vzpomenu si na pohádku Strach má velké oči. Znáte? Když dělám jen dušenou zeleninu s bramborami nebo takové to české rizito, klidně  přidám tento bujón. Opravdu zlepší chuť. A jednou za čas......ale v Prostřeno bych to neudělala :-)

Kofola- marcipán



Můj názor. je fakt hnusná....jsem slyšela od pár lidí. Tak jsem od ní nic neočekávala. a překvapivě překvapila. Vůbec není hnusná, kdybych nevěděla, že má být marcipánová, vůbec bych to nepoznala. Což je asi mínus, když má být marcipánová.Prostě normální kofola. Sladká a černá.

Krahulík - snack wingy



Můj názor: nakrájet na malé kolečka a šup na jednohubku s česnekovou pomazánkou....mňam. 

Krušovice - pšeničné


Můj názor: pivo....hořké....pěnivé....pšeničné....chladí se v lednici.

Marťánci - gummi s Echinaceou



Můj názor: všeobecně mám o továrně vyráběných vitamínech svůj, ne příliš dobrý, názor. Respektive mi přijdou zbytečné. Ale pokud za ně chce někdo utrácet, tak marťani jsou dobrá volba. Želatinové příšerky s.r.o. :-)

Maxi Vita - horký nápoj



Můj názor: obrázek je u marťanů. Mám zázvorový a chutnal mi. I o těchto produktech nemám valné mínění. Takže kupovat nebudu. Raději koupím čerstvý zázvor a nastrouhám a zaliju horkou vodou a bude to lepčejší :-)

Rajec - kojenecká voda



Můj názor: ach jo...kojenecká voda je mi platná asi jako pivo. Když byly moje děti malé, převařovala jsem jim vodu z kohoutku. až budu mít vnuky, budu dělat to samé ( doufám, že to nečte potencionální snacha). Proč chce někdo dávat 30 korun za litr vody?

Meggle - smetana do kávy


Můj názor: krásně zjemní kávu, je opravdu dobrá. 


Spak - majonéza


Můj názor: už byla v boxu tatarka od této značky a byla jsem spokojená. Majonéza je ještě lepší, protože si z ní tatarku udělám dle své chuti. Anebo půjde do salátu.

Tak jak se vám líbí listopadový box? Mně moc. Produktů je v něm hooodně a všechny využiju.

A teď slíbené kódy:

Když kliknete na tento odkaz a zadáte kód: MARTANBN2016 tak máte 10% slevu na marťánky. Kód je platný do 31.1.2016

A teď trochu mimo potraviny.
Další kód je na eshop ESPRIT : PMFBBRCZ , tady je sleva 20%. Jen do 16. 12. 2015

A nakonec na online objednávku do DEICHMANNA, k objednávce nad 700 Kč, kód: slevovanadilka, bude odečteno 150 Kč. Sleva platí do 31. 1. 2016  







1 komentář:

  1. Tu kofilu dneska koupil taťka, tak jsem ji hned zkoušela, ale vůbec žádný marcipán necítím :D Pak koupil i nějakou čokoládou a ta byla divná... Já mám nejradši tu jejich vanilkovou :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.