čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční přání

Moje milé čtenářky,
je Štědrý den a já ono "štědrý" chápu rok od roku jinak.
Jako malá holčička jsem význam toho slova neznala a neřešila. Později znamenalo mnoho dárků pro mě- to víte, puberťačka.
Když se mi narodily děti, znamenaly pro mě štědré Vánoce zase mnoho dárků, tentokrát dětem....



Mám už cosi odžito, život mi dal mnoho krásných chvil, stejně jako dost pádů a facek.

A já teprve teď chápu opravdový význam slova ŠTĚDRÝ.
Štědrý na zážitky, štědrý na dobré lidi, štědrý na hezké pocity, na radosti, na příležitosti......prostě na všechno, co je k nezaplacení.



Přeji vám tedy, ať máte Štědrý den, opravdu štědrý.....

A nezapomeňte: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/12/moje-vanocne-novorocni-giveaway.html


10 komentářů:

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.