sobota 11. listopadu 2017

SPOTŘEBOVÁNO: Říjen 2017

Komu ještě nedochází, že Vánoce se blíží, tak mu to připomínám :-)
Ale vraťme se k říjnu. Spotřebovala jsem toho docela málo, tak pojďme na to.
Jak je na mým blogu zvykem mám sekce krása, domácnost a potraviny. 

KRÁSA




VZOREČKY


CLINIQUE - tohle je hydratační omlazující krém, což je vyloženě pro mě :-)Vzorek stačil na jedno použití ze kterého jsem zjistila, že je bez parfemace, velmi příjemný na pleti, ale nic víc. Jeho cena je nepříjemně vysoká ( od 1000.- / 50ml).

ASTRID - denní krém proti vráskám...taky pro mě jako dělaný. Má velmi příjemnou parfemaci i texturu. Byl mi velmi příjemný a celému balení bych se nebránila.

TESORI d ´Oriente - sprchový gel, který jsem objevila v časopise.  Vůně pivoňky mě zaujala, fakt je, že jsem ji tam vůbec necítila. Byla kořeněná, orientální, zvláštní....Tuhle značku vůbec neznám, ale zaujala mě. Má krásné obaly.

MASKY


BIOAQUA -  plátýnková maska z Ebay, má další a ne poslední :-) Měla by rozjasňovat. Byla hodně, opravdu hodně mokrá. Z masky kapala gelová náplň a spousta ji zbyla v obalu. Byla velmi příjemná, ale rozjasnění jsem neviděla. Nicméně hezky pleť hydratovala. A za ty prachy....
Cena: 20.-

BALEA - určitě víte, že masky od Baleyi mám ráda. Tuhle už jsem měla několikrát. Je s výtažky z meruněk, je slupovací a je taková průměrná. Nemám pocit vyživení pleti,což ale tato maska nemá v popisu práce. Má zbavit pleť odumřelých šupinek kůže, nečistoty a přebytečný maz. A to dělá. Krásně se sloupne.
Cena: 20.-

PARFÉM


LR HEALTH & BEAUTY - tento parfém jsem vyhrála. Vůbec jsem od něj nic nečekala, protože LR kosmetiku vůbec neznám....ale bože, žádná vůně mě nevystihuje víc jak tohle. Miluji ve vůních bergamot a tady je na prvním místě. Nádherná svěží vůně, trochu květinová a trochu tajemná, přitom jiskřivá. Strašně moc jsem si ji oblíbila a kdybych neměla dalších 5 vůní na poličce, šla bych do ní znovu. 
Cena: 885.-/ 50 ml

BIODERMA


Cestovní balení micelární vody je fajn. V očích neštípe a krásně odlíčí i voděodolnou řasenku. Jenže já znám minimálně dvě stejně dobré micelárky, které stojí o polovinu méně. A vlastně ani nevím, jestli micelárky chci dávat na pleť.
Cena: cca 220 .-/ 250 ml

BAIMISS


Roztok kyseliny hyaluronové...opět z Ebay. Ano, jsem odvážná :-) Jak vidíte přišla sklenička s kapátkem, ve které byl gel. Kapátko je ze silikonu, aby se dalo zmáčknout. Gel jsem aplikovala asi 2x za týden na pleť. Neměla jsem žádnou alergickou ani jinak negativní reakci. Pleť mi nádherně zjemnil, vyhladil. Měl by i bělit, ale to jsem nepozorovala. 
CENA: 38.-/ 10 ml

ŠAMPONY


INSIGHT - o tomto šamponu mám samostatný článek TADY. Jako velké plus vidím pumpičku a jeho chladivý efekt, který byl super hlavně v létě.
Cena: 238.-/ 500 ml

TUHÝ ŠAMPON S BAZALKOU - dostala jsem ho v balíčku, o kterém jsem psala TADY. Je ručně dělaný a nádherně voní bazalkou. Nicméně já na tuhé šampony nepřejdu. Použití je pro mě hodně nekomfortní. Mám dlouhé, husté vlasy a tento šampon se používá tak, že jím ve vlasech jezdíte a pak klasicky rozpěníte. Já musím jezdit a pěnit snad 20 minut, abych měla pocit, že se něco děje. A pak ještě jednou, protože si na vlasy aplikuji šampon vždycky dvakrát. Kdepak to není nic pro mě. A navíc jsem po něm měla vlasy drsné, vrzavé a nepříjemné na dotek. Takže kondicionér je nezbytností.
Cena: ?

SYOSS - šampon proti lupům. Tato verze je výborná. Šampon krásně voní a pokožku nevysušuje. Kupuji tyto šampony pro manžela a často střídám různé značky, aby si pokožka hlavy nezvykla....chápete? :-)
Cena: +/- 80.- / 300 ml

DOMÁCNOST  

Zde mám jen jednoho zástupce

YANKEE CANDLE


TARTE TATIN - vůně obráceného jablečného koláče je nádherně autentická. Když jsem pálila tento vosk, vůně v bytu se linula na chodbu a dcera se mě ptala co peču :-) Je hřejivá a naprosto vhodná do sychravých podzimních dnů. 
Koupit ji můžete třeba na NOTINO.cz, odkaz přímo na tuto kolekci TADY.
Cena: 59.-

POTRAVINY

Sem dávám jen to co mě zaujalo nebo naopak nezaujalo vůbec.


WELEDA - o rakytníkovém sirupu jsem psala TADY. Je to můj objev a podzimní must have. Přečtěte si o něm v článku.
Cena: 374.- 200 ml

SEMIX - mleté lněné semínko jsem měla, myslím, v Brandnooz boxu. Velmi mě překvapila jeho mírně oříšková chuť. Víte o tom, že lněné semínko MUSÍ být mleté, aby v organismu dělalo to co od něho očekáváme? Já to nevěděla.
Používám ho do kaší, do musli i na posypání dezertů.
Cena: od 24,- / 150g

DR. OETKER - pudink s příchutí hrušky a levandule mě zaujal okamžitě. Není to zvláštní, lehce francouzská, kombinace? Po konzumaci konstatuji - chuť je hrušková, levandule tvoří spíše estetický efekt. Přesto doporučuji ochutnat.
Cena: 16.-

A jsme na konci. Říkala jsem, že toho nebude moc :-)
Tak co na to říkáte? Co znáte a co ne? Pálíte taky vosky? Doporučte mi.
Těším se na vaše komentáře.

1 komentář:

  1. Á... - můj oblíbený typ článku :-). Tentokrát znám jen lněné semínko - asi tušíš odkud ;-). Hruškový puding ze stejného zdroje jsem ještě netestla.
    Do aromalampy používám vodu s pár kapkami vonného oleje (momentálně střídám eukalypt a levanduly, mám ráda i citronellu nebo jehličí). Vosk jsem měla jen od tebe z výhry (byl fajn, ale nějak jsem zůstala věrná těm olejíčkům)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.