pondělí 1. ledna 2018

Voňavá závislost

Co si představíte pod pojmem pohoda?
Já jednoznačně gauč, knihu a kávu. Miluji čtení, a když si k ní uvařím dobré kafe, nic mi nechybí ke štěstí.

Proto jsem moc ráda vyzkoušela kávu, kterou na svém e - shopu CAFE SANTO DOMINGO nabízí pan Navrátil.

Nedá mi to, abych nenapsala příběh této kávy. O tom, jak se stalo, že se dostala z Dominikánské republiky z nám, do Česka.
Manželé Navrátilovi tam byli na dovolené, a když přemýšleli co přivézt jako dárek známým i sami sobě na památku, zvolili právě kávu Café Santo Domingo.
Až doma zjistili jak výborná káva to je a jali se najít prodejnu, kde by tuhle dobrotu prodávali.
Nenašli.
Proto se rozhodli ji sem dovážet sami.....a my si na ni teď můžete pochutnávat kdykoliv se nám zamane :-)


Káva v červeno bílé plechovce je mletá, vhodná na klasického turka nebo do překapávače. Má výbornou chuť...plnou, přitom jemnou, bez náznaku kyselosti. Má mít mírně čokoládovou chuť, kterou já tam ale necítila.






Tato kráska ukrývá tu nejlepší mletou kávu z Dominikánské republiky. A opravdu mi chutnala víc. Její chuť je intenzivní, hutná a silná, i když jemná. Tohle je taková dobrota, že při pití slastně zavíráte oči....nepřeháním. 





Pro ty, co nemají rádi turka, jsou na e - shopu sáčky do překapávače. Upřímně vám řeknu, že jsem od nich nic moc neočekávala. Říkala jsem si, že ty dvě kávy výše byly top, ale....věřte tomu nebo ne, ale právě tyto sáčky mi přinesly onu čokoládovou chuť! Nepředstavujte si čokoládu jako takovou, ale prostě má takový zvláštní hutný, čokoocásek :-) Mňam.

POZOR! Jeden z těchto sáčků bude součástí mé novoroční GA, která bude brzy vyhlášena :-) 

Káva je můj přítel, se kterým mám rande dennodenně. Přítel, kterého mi toleruje manžel. Ba co víc, je to i jeho nejlepší přítel. A já jsem moc ráda, že jsem se seznámila s tímto dominikánským fešákem, kterého vám můžu jen doporučit.

A kdybyste snad zatoužili dát si do něj panáka dobrého rumu, i ten na webu najdete.
Mrkněte se: RUM 









2 komentáře:

  1. Pocit pohody jsi přesně vyjádřila. Tak nějak to mám taky.
    Zaujalo mě tvé povídání o kávě. Hne jsem se na jejich stránky podívala. Moc mě zaujaly a asi nakoupím.
    Přeji ti do nového roku zdraví štěstí, dobrou kávu a hodně zajímavých knih.

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro cítím tu vůni :) Pohodu si představuji naprosto stejně :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.