sobota 18. května 2019

DANIEL COLE: LOUTKÁŘ

Jelikož jsem četla Hadrového panáka (TADY), nemohla jsem odolat ani Loutkářovi.



Uběhlo už rok a půl od vyšetřování vražd, které vyšetřovala Emily. A nyní se začaly objevovat mrtvoly, které mají na hrudi nápis NÁVNADA.
A vzápětí se objeví další mrtvoly, s nápisem LOUTKÁŘ.


Všechny vraždy spolu souvisí.

Vraždy jsou brutální a promyšlené.

S Emily se do vyšetřování zapojují speciální agenti FBI - sympaťák Damien a chladná Elliot. Ale i oni mají svá tajemství.

S kým si Damien neustále telefonuje a proč je Elliot tak upjatá?


Kniha se mi četla vcelku dobře.
Ano, spousta scén byla přitažených za vlasy. Spousta nereálných. Taky krve tam bylo habakuk.

Ale námět byl zajímavý a neokoukaný. Takže já knihu neztracuji, i když ji řadím k průměru.

HODNOCENÍ




ANOTACE

Od případu Hadrového panáka uplynulo osmnáct měsíců. Hrůza z něj se stále vznáší nad Londýnem, detektiv Wolf zmizel. A jeho kolegyně seržantka Emily Baxterová čelí další sérii nezvyklých vražd – jejich oběšené oběti mají na hrudi vyřezáno slovo „NÁVNADA“. Stejně označená těla se začnou objevovat také v New Yorku a do vyšetřování se tak vloží i speciální agenti FBI Damien Rouche a Elliot Curtisová. S přibývajícími mrtvolami stoupá tlak médií. Stopy vedou k dvojici psychiatrů, k nimž zavraždění docházeli, ale ti jsou nalezeni rovněž mrtví – a na hrudi mají vyřezáno slovo „LOUTKA“. Kdo je však ten, který tahá za nitky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.