pondělí 16. září 2019

10 NEJ: Srpen 2019

Druhá půlka prázdnin mi v mládí běžela neskutečným tempem. 
V dospělosti si jede stejně jako celý rok....neskutečným tempem :-)

1. KNIHA

HRAČKÁŘ


Tato kniha je od autora, který napsal Šelmu ( klik ) 
Je to thriller kde hlavní postavou je profesor Theo, který přistupuje k vyšetřování vědecky.
Článek je tady

2. FILM

PAMÁTKÁŘI


Film podle skutečné události.
Běhá mi mráz po zádech už jen z toho traileru.
Je o pár chlapících, kteří se snaží zachránit umělecká díla z války sužovaných měst.
Ty nejvýznamnější díla, protože jak říká jedna z postav: " Můžete vyhladit celou generaci, jejich domovy spálit na popel, a oni si nějak najdou cestu zpátky. Když ale zničíte jejich historii, zničíte to, čeho dosáhli. Jako by nikdy neexistovali." 
A herecké obsazení je excelentní.

3. VIDEO

DVĚ V TROUBĚ


Opět mě začíná bavit péct....to se mnou dělá podzim :-)
A objevila jsem tuhle fajn ženskou, která přidává dobré tipy na pečení a má videa jednoduše zpracovaná.

4. UDÁLOST

DOVOLENÁ 


Po dvou letech jsme byli na naší chaloupce. Máme ji 350 km daleko, takže se tam jen tak nedostaneme :-(


Náš záměr byl jasný - houby.


A ony rostly.....


....a my sbírali :-)

Taky jsme výletovali po okolí.





Mít tu moc, vzít chaloupku i s okolím někam blíž......


Tak ahoj liberecko....zase příští rok.


5. JÍDLO

CO JSEM NEJČASTĚJI SNÍDALA 


Mám období kdy jím kaše. Nejčastěji ovesnou s čímkoliv a umím ji připravit fakt luxusně.
Mám napsat samostatný článek o přípravě nebo to každý umí?
Napište mi.


Další zamilovanou snídaní je bruschetta s rajčátky.
Ach....tak jednoduché a tak delikátní.

A tady je tzv. zbytkovka aneb ani zrno nazmar :-)
Ty placičky jsou ze zbylé bramborové kaše.
Přidala jsem vejce, sýr, sůl, trochu mouky a voila..... 


7. NÁKUP

KABELKY


Byla jsem pověřena svojí kamarádkou k nákupu kabelek pro ni. Ona prý nemá vkus a já ano. A protože na jednom portálu byla právě akce na 50% slevy kabelek, šla jsem do toho.
Koupila jsem dvě kamarádce, jednu sobě a jednu dceři.


Tohle je moje kráska. 
Stará modrá kabelka mi dosloužila a já potřebovala novou.
A tady je.
Značka Beverly Hills Polo Club.


Kamarádčiny pokyny byly jasné - černá a šedá, menší.
Bohužel je uvidíte jen takhle, protože jsem je nerozbalovala, ale můžu říct, že jsou fakt luxusní.
Elegantní, přitom praktické.
Jedna je Arturo Vaninni a druhá Tom Tailor.


A tu pro dceru vám nemůžu ukázat vůbec, protože je to dárek k narozeninám a hrozí riziko vyzrazení....mohla by sem vyjímečně kouknout :-)

8. TIP

50% NA DEKORATIVKU V DROGERII ROSSMANN

Tento týden, 16. - 22. 9. 2019, je v Rossmannovi akce 50% na veškerou dekorativku.
Já doporučuji jít si tam minimálně pro tuhle výbornou Maybelline Super Stay Ink Crayon.


Já ji mám v odstínu 15 Lead the way.
Krásně se s ní vykreslují rty, je matná, ale nevysušuje a docela dlouho vydrží.
Plná cena je 149.-, takže za půlku ji rozhodně musíte mít.

9. COKOLIV

NÁKUP V LIDLU - ŘECKÝ TÝDEN


Až na jogurt jsem všechno koupila poprvé.
Jogurt je jednoznačně můj tip - je totiž luxusní.
Těstoviny Kritharaki jsem koupila, protože jsem s nimi viděla recept, který chci vyzkoušet.
Tu rajčatovou pomazánku prostě ze zvědavosti, ještě jsem ji neochutnala.
Feferony plněné sýrem mě hodně zaujaly.
A sezamová pasta s medem taky....jen teď nevím kam s ní 😇
Poradíte mi?

10. CITÁT

"Pokud chcete duhu, musíte se smířit s deštěm."
                                                   Dolly Parton


A to byl můj srpen v kostce.

Přeji všem hezký vstup do podzimu....nenechte si ho zkazit ničím a nikým, protože Jaký si to uděláš, takový to máš :-)








3 komentáře:

  1. Zaujala mne sleva u Rossmanna - potřebuju novou tužku na rty. A tipy na snídaňové kaše beru - já dělám obvykle buď s jahodami nebo s ksotičkou hořké čokolády, ale třeba bych se nechala inspirovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Trosky mi připomněli asi 10let starou dovolenou právě u Liberce, je tam krásně. :) Jinak Rossmann jde docela mimo mě, já se nemaluji, ale využila jsem dnes slevy na elnino a koupila řasenky a nějaké laky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je úžasná a Rossmanna jsem taky náležitě využila :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.