středa 4. března 2020

CAZ FREAROVÁ: Malé sladké lži

Tuto knihu jsem dostala v rámci spolupráce s Gradou.
Je to jediná společnost, která mě, malé blogerce, dala k Vánocům něco.....
knihy....10 kusů. Wau.


Cat je detektivka v oddělení vražd. Jejím novým případem je vražda mladé ženy, zabité nedaleko hospody, která byla kdysi dávno domovem Cate.

Tu teď provozuje její otec.
Cat s ním skoro nemluví, jejich vztah je na bodě mrazu.
Ale nebylo to tak vždycky.
Když byla Cat holčička, byl pro ni táta vším. A ona byla jeho holčičkou.
Jenže jednou ho malá Cat přistihla při lži....tak zásadní, že mu ji dodnes neodpustila.


Vyšetřování Cat zavede do života velmi bohatých lidí i na stranu zcela opačnou. Na stranu prostituce, černého trhu, obchodování s ním nejhorším co si dovedete představit.

Bohužel ji zavede i do vlastní rodiny......


Kniha je detektivkou i trošičku psychologickým románem.
Jak je to teď módní, vyšetřovatelka má bubáky z dětství, ze kterými se více či méně dodnes vyrovnává.
Je singl, je bezdětná, má vdanou sestru......
Nic nového.

Přesto ji hodnotím kladně.
Moc se mí líbí podtext...a sice - to co si v dětství vyfabuluješ z různých náznaků, útržků hovorů a vlastních pocitů může být naprosto jinak. 
Můžeš si zničit vztahy naprosto zbytečně, nezaslouženě a nepochopitelně.


Anebo se všechno potvrdí :-)  


Děkuji nakladatelství GRADA za poskytnutí recenzního výtisku.

HODNOCENÍ







4 komentáře:

  1. Nedávno jsem už někde recenzi na Malé sladké lži četla a mám pocit, že autor uváděl, že měl problém se do knihy pořádně začíst. Můj typ knihy by to asi taky nebyl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    já jsem taky knihu četla a bavila mě. Těším se na pokračování, které by teď mělo vyjít:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Trhák to asi není, ale špatně to taky nezní. Kdybych na ní v knihovně padla, tak si ji myslím s chutí přečtu.

    OdpovědětVymazat
  4. První díl právě tyto Malé sladké lži mě úplně nenadchl, ale nedávno jsem četla Mrazivé krutosti, a autorka se zlepšuje :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.