středa 26. února 2020

LIANE MORIARTY: Úplně cizí lidé

Kdo čte můj blog ví, že tuto spisovatelko opravdu můžu a mám vše co od ní vyšlo.
Proto jsem nemohla tuhle nemít :-)

Devět různých osobnosti v jedněch lázních.

Ty jsou supermega chválené nebo jsou na ně podávané stížnosti.
Jedni je vyzdvihují, jiní zatracují.
Tak jak to tedy je?


Spisovatelka, mladí boháči, rodinka, která si prošla tragédií, žena, která neví co s životem......
Úplně cizí lidé.
Jdou si do luxusních lázní vyčistit hlavu, najít nový směr v životě nebo najít sami sebe.
Jenže tyto lázně jsou jiné....
Vede je zvláštní, krásná žena.
Má své metody a postupy.
Mlčení....
Drogy? ....možná....
Zamykání....
Účel světí prostředky......


Mám moc ráda jak autorka umí vykreslit každou z postav.
Každá z nich je hlavní.
Vykreslí je tak dobře, že se vám nepletou, nepřemýšlíte která je která. 
Každé držíte palce, s každou prožíváte její vlastní příběh.

Zjistíte, že ten nabručený chlap může být jen nešťastný.
Že ta hádavá ženská je nemocná.

Tato kniha je jemný psychologický román, který po čtenáři nechce hloubavé přemýšlení ani mráz na zádech.

A paní spisovatelka, jedna z postav v knize?
Není to snad samotná Liane Moriarty? :-)


Ostatní knihy od Liane:


HODNOCENÍ



2 komentáře:

  1. Pane jo, to vypadá docela jako zajímavý příběh, až dočtu knihy, co mám na nočním stolku, možná se po ní podívám. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že se my vždycky tvoje tipy na knížky vykouří z hlavy, když přijdu do knihovny...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.