středa 2. září 2020

DOVOLENÁ 2020

 Každý tvrdí, že letošní dovolená je jiná....divná....bez moře....bez letadel.

A já říkám NO A CO?!

To, hernajs, nevydržíme bez moře?

Budeme riskovat nakažení nemocí, uzavření hranic, paniku jak se vrátit?

Proč?!

Jsme snad dospělí a máme mozek v hlavě. 

Ale nechám toho. Každý ať si dělá co chce, hlavně ať pak neotravuje s tím, že....PANEBOŽE COVID!!!

My se letos rozhodli pro pár dní v Luhačovicích a dalších pár u Novomlýnských jezer.

A teď už jen obrázky.

LUHAČOVICE



Architektura Dušana Jurkoviče je s Luhačovicemi nerozlučně spjatá.


Na kolonádě najdete všechno co od lázeňského městečka očekáváte.




Luhačovická přehrada.


PASOHLÁVKY - NOVOMLÝNSKÉ JEZERA


Sem jsme jeli jen na 3 dny a z toho jeden jsme strávili v Aqualendu Moravia, odkud nemám jedinou fotku :-) 






LEDNICE - ZÁMEK

 Jeden z nejkrásnějších zámků na Moravě.



Obrovská mramorová vana a splachovací wc :-) 


Tohle schodiště je z jediného kusu dřeva a je naprosto nádherné a dokonalé.






Miluji zámecké stropy. 



A v areálu je krásný skleník plný dokonalých rostlin.




A dokonce jsme měli štěstí na sraz veteránů.


A ještě pár fotek z Velkopavlovických hodů

Příprava

Moje neteř a já

Neteř a syn

A je to.
Prožili jsme krásnou dovolenou na Moravě.
Já to tady i v Čechách miluji, takže nemám pocit, že o něco přicházím.

Kde jste letos strávili vy?



23 komentářů:

  1. Jen by mne zajímalo, kolik lidí kteří tu zůstali a nikam neletěli k moři se nakazilo v těch nekonečných frontách hlava na hlavě v Beskydech, na Slovensku v Tatrách, anebo v různých aquaparcích. Dcera se vrátila v sobotu z Chorvatska. Pláže které dřív byly přeplněné byly absolutně prázdné, přírůstky nakažených po jednotkách a pokud se někde našlo nějaké větší centrum nákazy, většinou to byl nějaký bar nebo klub (ostatně tady je tomu taky tak) A jsou tam místa, kde se covid neukázal ani v první vlně ani teď. Většina lidí, kteří někde byli ti řeknou že to co se říká a píše v médiích, je ve velkém rozporu se skutečností, což si já osobně myslím od začátku tohodle šílenství. To schodiště v Lednici o kterém se říká že je z jednoho kusu dřeva je tak trochu schodišťový Cimrman. Mnoho lidí si pod pojmem " z jednoho stromu" představuje že řezbář vzal nějaký obr strom a do něj ty schody vyřezal, což ovšem není pravda. Ono je z jednoho stromu, dubu, ale z jednotlivých částí z toho dubu vyřezaných a pak sesazených do podoby jakou návštěvníci znají. ;-) Nicméně ať tak či tak, je to architektonický a řemeslný klenot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřte, že o Covidu bych mohla vyprávět....ale nechci, mám toho denně dost a dost. Pravdu máte v tom, že je kolem něho naprosto nesmyslný a zbytečný humbuk.
      Schodiště je krásné a jak si návštěvníci vyloží slova provádějící je na nich.

      Vymazat
  2. Luhačovice jsou nádherné, ráda se tam vracím. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Lednický zámek je nádherný. Taky jsem tam byla a moc se mi tam líbilo. My jsme letos na dovolené nebyli, jen jsme si udělali pár výletů.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná dovolená, Rijo!
    A ty kroje, to je nádhera!!!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    já většinou v létě cestuji do zahraničí, letos mě to ani nenapadlo a nemám pocit, že by mi to nějak chybělo. Na začátku července jsem byla s mamkou na našem tradičním wellness ve Vráži u Písku a bylo to skvělé. Pak jsme udělali rodinný výlet do východních Čech. Pracovně jako průvodkyně jsem byla v Praze, na Konopišti a v Brně ve vile Tugendhat, čímž se mi vlastně splnil jeden cestovatelský sen. Volné dny jsem jinak trávila doma nebo na chatě a bylo to v pohodě, fakt netrpím újmou, že jsem bez moře...
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vilu Tugendhat jsme letos nestihli, což mě moc mrzí. Hrozně moc ji chci navštívit.
      U nás, v ČR, je mnohem krásněji než jinde :-) ( přeháním)

      Vymazat
  6. krásné fotečky. lednice je nádherná, máme ji kousek, tak jsme tam často. Podle mě není duležité, kde se dovolená tráví, ale jak si ji užijeme :-) Nás letos čeká první dovča s maličkou, a určitě si ji nenecháme nějakým covidem zkazit. bereme to jak to je.

    Moje strava

    OdpovědětVymazat
  7. No mně moře nechybělo určitě - my k moři nejezdíme ani v jiných letech. Letos jsme byli zatím týden na chatě a týden na chalupě, ze kterých jsme si udělali nějaké výlety pěšky i autem. A na začátku října se chystáme ještě na týden do Krušných hor (my jezdíme raději mimo sezónu, když všude nejsou turisti).
    A byli jsme i v Luhačovicích, ale jen na víkend (vezli jsme mámu na wellness pobyt, tak jsme tam zůstali přes noc)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám úplně stejný názor jako ty, nerozumím tomu, že lidi nevydrží ani to jedno léto bez moře.. podle mě to je zbytečný risk a nechtěla bych řešit např. situaci, kdy by mi zrušili zpáteční spoj do ČR ;) Je fajn, že sis dovolenou tady u náš tak užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, moc krásné, muselo to být úžasná dovolená. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  10. Naše země je neskutečně krásná, také si myslím, že moře není zapotřebí. Ale já jsem ten člověk, kterého spíš potkáte na hřebenu hor opírající se o větev jako o hůl, než vyvaleného na pláži. A to nejen na fotkách od Vás. Ale je pravda, že i při cestování po naší vlasti, musíme být opatrní a nepřehánět to. Přece jen je tu ten COVID. O mně mi ani tolik nejde jako o mé blízké.

    OdpovědětVymazat
  11. krasne fotky... my letos s mamkou vyrazily na vikend a docela se nam to zalibilo, takze do budoucna hodlame hodne okoukavat pamatky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná dovolená, Míšo :) Do Luhačovic bych chtěla alespoň na prodloužený víkend. A Lednice je úchvatná, určitě se tam opět někdy vydáme, celkově Lednicko-valtický areál je úžasný. Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne miesta. Ja by som išla tiež na takú dovolenku ale bez deti :D

    MÔJ 3 TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
  14. My jsme byli letos s manželem docela úspěšní v investicích, obzvláště vydařené byly hlavně ty do kryptoměn, se kterými jsme se setkali hlavně díky webovým stránkám https://investitura.cz/ , a proto jsme se rozhodli užít si dovolenou 2020 na plné obrátky i přes covid-19 :-) Navštívili jsme celou Skandinávii a byli jsme nadšeni!

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Letos jsme taky lítali po Čechách. :) Po Rumunsku, Bulharsku a Itálii to byla fajn změna. :) I když teda tolik patálií jsme snad nezažili ani v rumunských horách. Třikrát za léto píchnout pneumatiku na autě zvládneme fakt asi jen my. Naštěstí se nám ale osvědčilo to, že se i na lidi v Čechách dá spolehnout a vždycky nám ochotně pomohli. :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Vloni jsme dovolenou neřešili a řekli jsme si, že ušetříme. Normálně létáme někam do zahraničí za teplem a k moři, jak říká manžel - prohřát kosti. Za peníze, které jsme ušetřili, jsme si pořídili zabezpečení na chatu, o kterém jsme už dlouho přemýšleli. Člověk by si řekl, že Beskydy jsou naprosto ok, ale ono ejhle! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Naopak si myslím, že loňská dovolená byla naprosto geniální a atypická díky tomu, že jsme nepřemýšleli nad mořem a zahraničím. Na armik.czjsme s přítelem nakoupili stan, spacáky a další vybavení a vyrazili na kola. Za týden jsme přejeli republiku, každý večer jsme spali v jiném kempu a děsně si to užili. Měli jsme čas jen na sebe, neřešili jsme kraviny a za mě jedna z nejlepších dovolených, protože jsem mohla opravdu vypnout. Letos to určitě zopakujeme taky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. My nikam nejeli, ani neletěli. Seděli jsme pěkně doma na zadku a makali na baráčku.. Letos to bude stejné. Nemůže za to ani tak covid, jako spíš to, že potřebujeme pohnout s některými věcmi okolo domu a na zahradě. Zrovna na víkend máme naplánováno zpracovat koncept ochrana půdy proti erozi a do nejohroženějších koutů zahrady zadělat jutové geotextílie.. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jak jsme tak pořád cestovali minulý rok vlakem, tak jsem si uvědomila, že to auto skoro vůbec nepotřebuji. Vždyť je to tak pěkné potkat se s místními lidmi třeba uprostřed Krušných hor, poklábosit s nimi a tak všechno. Dostala jsem dokonce od jedné starší paní na pravidelné lince i doporučení na skvělá prostěradla do domácnosti. To by mě ani nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  21. Úplně souhlasím, že není nutné hned letět k moři, vždyť u nás je tolik krásných míst, která stojí zato navštívit. My se teď chystáme na Velikonoční pobyt do Jeseníků, už se moc těším, máme toho naplánováno spoustu, tak jen doufám, že vše stihneme. Loni jsme o Velikonocích byli právě na jižní Moravě a Valtický areál je tedy přenádherný, byla tam krásná atmosféra, tam jsme rozhodně nebyli naposled.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.