neděle 8. listopadu 2020

BRANDNOOZ box: Listopad 2020

 Článek o BB už tady dlouho nebyl, proto jsem se rozhodla, že místo natočení videa, ho zase jednou napíši :-)

Jaký byl?

No, uvidíte......


MAZAGRANDE


Jako první je limitka od Mazagrande, která je v boxu navíc. Jedná se o nápoj z kávy, citronu a zázvoru.
Divná kombinace, která chutná dost divně....
Možná po opileckém excesu, kdy vás to nakopne, ale jinak to pít nechci :-)

HAMÉ


Nejlepší produkt z celého boxu - malinová marmeláda. Mám ji moc ráda a maliny k dispozici nemám, takže si vlastní vyrobit nemůžu.
50 % ovoce není sice žádná hitparáda, ale i tak hodnotím jako super produkt.


PODRAVKA


Za mého mládí nesmělo toto tekuté koření ( od jiné firmy) chybět na žádném stole.
Chlapi si to do polévky lili aniž by ji ještě ochutnali :-)
Pamatujete?
U mě tohle rozhodně nezůstane, i když cením to, že neobsahuje éčka ani glutamát a jsou v ní jen přírodní suroviny.


WASA


BIO tenké, křehké plátky z celozrnné mouky.
Poputuje k dceři, která se snaží najet na zdravější verzi stravování.


MANNER


Je potřeba říkat něco o těchto profláklých oplatcích?
Jsou výborné, křupavé a s lískovými oříšky nejlepší.


HAMÉ


Ještě jednou Hamé a jejich vegetariánská verze paštiky.
Tuhle jsem už chutnala a je moc dobrá. Klidně si ji koupím znovu.
Jak vidíte na obrázku dole, měla být v boxu jiná verze. Tu jsem ještě neměla a docela bych ji uvítala, tak možná příště.


MENTOS


Do každé kabelky Mentos!



PENAM


A teď něco co se opravdu nepovedlo.
Pudinkový věnec, který přišel plesnivý :-(
I to se může stát....


Škoda, určitě by byl dobrý.
Brandnooz to určitě nějak vykompenzuje. Vždy se snaží napravit to co se pokazilo.


Tak to je celý obsah listopadového Brandnooz boxu.
Vlastně ještě obsahoval časopis Recepty....jelikož se týká jídla, tak ho beru na milost :-)


Hodnotím ho jako průměrný.
Můj TOP je malinová marmeláda a propadák pudinkový věnec.

Co na něj říkáte vy?









8 komentářů:

  1. Z tohoto boxu bych byla zklamaná, kord když jeden z produktů přišel plesnivý, škoda :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V příštím balíku pošlou něco navíc, ale máš pravdu, je to na prd. Buchta byla po expiraci, takže proto :-(

      Vymazat
  2. Pudinkovy věnec mi přišel taky plesnivý, ale všimla jsem si toho až za dva dny, když jsem ho otevřela :(

    OdpovědětVymazat
  3. S tím pečivem to prostě nevychytali, ale i tohle se může stát když box je několik dní na poště apod. :) Docela fajn produkty v něm.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Mentos snad tam dávají pořád :D Vyzkoušela bych ty Mannersky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mně taky nejvíce zaujala ta marmeláda. Mazagrande vůbec nikdo v mém okolí nechce, nevím, komu bych ho udala...Pro mě byl box docela dost velkým zklamáním, rozhodně to umějí lépe. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, můj článek o boxu jsi četla, takže víš. Mně kromě plesnivého moučníku ještě chyběly oplatky a zeleninová pomazánka, takže jsem byla docela zklamaná (a trochu naštvaná). Psala jsem na BB a prý mi oboje (jak plesnivý moučník, tak chybějící produkty) příště nahradí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, škoda toho věnce, jak vidím, tak se to stalo snad každému. Jinak obsah je moc fajn. ☺ Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.