neděle 14. března 2021

NÁKUP: TCHIBO

 Je to už tak dlouho co jsme si mohli svobodně vyjít jen tak něco nakoupit. Nemyslím tím, potraviny, ale potřeby do domácnosti, boty, kabelky, šaty..... Vím, můžeme nakupovat přes internet, ale jsou věci, které si potřebujete ohmatat, vyzkoušet atd....


Já například netuším jak si mám koupit šaty na svatbu :-(

Ale konec stěžování.
Je třeba si proto dělat malé radosti. Já tím, že jsem udělala malou objednávku na TCHIBU.
Měli tam totiž velké slevy :-)
ODPADKOVÝ KOŠ NA KUCHYŇSKÁ DVÍŘKA


Do své nové kuchyňské linky už rok sháním odpadkový koš. Nechtěla jsem vestavěný, který by zabral veškerý prostor. Nechtěla jsem velký, protože se mi nelíbí představa mít odpad v lince, který by mi tam smrděl :-(


Našla jsem ho právě v Tchibu. Závěsný, ne příliš velký, šedý. Super :-)
Než jsem ho zavěsila do skříňky....Bohužel, mi nejde zavřít. O cca 1,5 cm....a nejde ho zavěsit níž...ach jo.
No tak jsem ho do skříňky postavila. I tak plní svou funkci.
Cena: 399.- ( původně 599.-)


SVETR


Tento svetřík mi padl do oka nejen kvůli barvě, ale i hezkému vzorku a řešením u krku. 


Je opravdu krásný, měkoučký a příjemný na těle.
Cena: 299.- ( původně 799.-)


LEGÍNY


Tyhle jsou vyteplené a jsou pro dceru. Velice dobře sedí a je v nich teplo. Jsou neprůhledné a kvalitní.
Cena: 299.-

A tyto jsou sportovní. Taky pro dceru. Mají reflexní prvky na nohavicích a jsou velice hezké.
Cena: 399.- ( původně 499.-)


KALHOTKY


Snad to nikoho nepohorší. Je to ale součást života, ne?
Kalhotky....mám nejradši bavlněné ..... to víte věk už je tady :-)
Ale samozřejmě mám i pár hezkých kousků a k nim se řadí i tyto.


Krásně sedí, jsou příjemné a mají krásnou barvu.
Cena: 149.-/ 2 ks ( původně 299.-)

Měla jsem na Tchibu nějaká kávová zrnka, která jsem uplatnila. Takže se mi ještě odečetla další sleva.

Celkově jsem platila 1189 Kč.

To jsou moje malé radosti. No vlastně jsem koupila ještě něco na e- shopu Lidlu a v merku mám pár kabelek :-)
Zajímalo by vás co jsem pořídila?
Napište mi.



11 komentářů:

  1. Ahoj Míšo,
    moc se mi líbí barva svetru a ty kalhotky. Já jsem dělala větší objednávku spodního prádla na eshopu Marks & Spencer, kde jsem objednávala i nějaký dárek pro mamku k narozeninám. Co se týče toho, kde bys měla sehnat oblečení, doporučuji zoot.cz. Mají veliký výběr a to, co ti nesedí jen zase zabalíš zpět do krabice a odevzdáš v zásilkovně. Nic neplatíš, to mi přijde super. Já jsem si tam naivně objednala nějaké šaty na ústní maturity a oni mi je zrušili (resp. ústní čeština je dobrovolná, takže předpokládám, že nikdo nebude chtít). Za další nákupové články budu určitě ráda:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to ke super s tou zasilkovnou, moc děkuji za radu. Na Zootu jsem už v minulosti nakupoval,

      Vymazat
  2. Míšo,
    ten svetr se mi moc líbí i černé sportovní leginy. A zcela přízemně se mi líbí i ten koš :).
    Já bych si potřebovala koupit nové džíny a pořád čekám, jestli neotevřou. Oblečení si chci osahat a vyzkoušet.
    A o nákupech určitě napiš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, moje řec s tím osaháním :-)ale Hanka v komentáři nad tebou mi dala skvělý tip. V mnoha eshopech je možnost vracení, ale tak jednoduše jak píše Hanka je to ideální

      Vymazat
  3. Svetr je krásný, líbil by se i mně :) Nový odpadkový koš scháním i já, snad už brzy otevřou obchody :) Těším se, až nám ukážeš další svoje nákupy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme s mužem zrovna minulý týden také obdrželi objednávky z Tchiba, tentokrát nábytek na zahradu a do předsíně. A na tvůj další výběr se těším, jsem ráda za každou inspirace a tip, protože nyní jsem opravdu závislá na e-shopech :-))).

    OdpovědětVymazat
  5. To je super. Z Tchiba jsem ještě neobjednávala. Ten koš na dvířka je skvělý. Taky by se mi nějaký podobný líbil. Jinak se mi líbí legíny a ten svetr.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Nakoupila jsi krásné kousky a za super cenu. Z Tchiba jsem nic přes e-shop nekoupila, budu se muset podívat na jejich stránky. Děkuji za tip.
    Přeji hezké dny, Míšo.

    OdpovědětVymazat
  7. V Tchibu jsem si nikdy nic nekoupila, ale třeba to po tomhle článku změním... ☺
    Ta barva svetru je super! A líbí se mi i ty legíny! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem v Tchibu ještě nic nekoupila, ale líbí se mi ten svetr. :) I ten koš je velice praktický.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. Mno já mám teď s nákupy asi na chvíli smůlu, protože jsme si řekli, že uděláme letos nová plastová okna. A tak šetříme, a šetříme, a šetříme. :) Je to poměrně velká investice, ale zase věříme, že se nám to do několika let vrátí na úsporách za energie. Alespoň to tedy slibuje ta firma, co nám je dělá. :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.