pondělí 19. dubna 2021

GLANC BOX: Duben 2021

Po velice dlouhé době byl k dispozici Glanc box ze stránek Brandnooz boxu.

Vůbec jsem neváhala a koupila si ho.

A z obsahu jsem nadšená.

Posuďte sami.

1. WC NET - STYLE CRYSTAL

Závěsný wc blok má krásný obal a velice výraznou vůni.

Je s aktivním kyslíkem.

Už jsem ho zavěsila kam patří a opravdu nádherně provoní naše malinké wc.

Cena: 35.-

2. AUSTRALIAN BODY CARE

Tohle je dost drahá kosmetika, takže mě v poměrně levném boxu hodně překvapila. Jedná se o mycí gel na obličej pro problematičtější pleť. Je s tea tree olejem, nevysušuje a má antibakteriální účinek.

Už jsem ho předala dceři, která byla nadšená :-)

Cena: 349,-/ 100 ml


3. LIRENE - PEELING NA OBLIČEJ

Tuhle značku mám ráda. Je taková čistá :-)

Na peeling se těším, ráda si ho dopřávám...tak 2x týdně.

Cena: 129.-

4.  ZIAJA - ŠAMPON

Olivová řada od Ziaji je naprosto úžasná. Miluji jejich krémy na den i noc, stejně jako krém na ruce.

Šampon jsem nikdy neměla, tak se těším až vyzkouším jak funguje.

Cena: 80.- / 400 ml

5. DERMACOL - MYCÍ EMULZE

Je určena na intimní místa a je z kanabisem.

Obsahuje různé oleje, nevysušuje a je velmi šetrný.

No proč ne? Pokud někdo potřebuje na intimní místa speciální produkt....

Já ho posunu dál.

Cena: 120.- / 200 ml

6. SEBA MED - KRÉM 

Firma Seba ed je spojována spíše s kosmetikou pro děti. Ale ona je skvělá i pro dospěláky.

Tento krém je s rozmarýnem a má ochránit proti stárnutí :-)

Vyživuje, hydratuje a regeneruje pokožku.

Moc se na krém těším a vy určitě najdete moje hodnocení v některém Spotřebováno.

Cena: 600.-

7. SAVO - DESINFEKČNÍ SPREJ

Má vůni svěžího vánku a dá se použít na měkké i tvrdé povrchy.

Takže kliky, sedačka, polštář, stůl.....

Já ním rozhodně nebudu desinfikovat polštář, ale na kliky a ostatní namáhané povrchy určitě.

Cena: 120.-

VZOREČKY

3 ks vzorků od Dermacolu, které potěšily :-)

HODNOTA BOXU:

1430.-

ZA KOLIK JSTE HO MOHLI KOUPIT:

349.-

Tento box se moc povedl a já dávám velkou 1 s *.

Taky jste si ho pořídili nebo ještě váháte?

Já ho dostala v rámci spolupráce za bloggerskou cenu od BRANDNOOZ BOXU.

Mimochodem - pokud byste mě sledovali na IG ( odkaz v lište vpravo) mohli jste vidět rozbalení boxu na videu :-)


10 komentářů:

  1. Ahoj,
    já jsem s boxem taky moc spokojená, zase se po delší době opravdu povedl. Líbí se mi všechny produkty a těším se na testování. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ma zaujal ten čistiaci gél s Teatree olejom. Mám ho moc rada aj samostatne. Toto musím vyskúšať.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. I já jsem byla spokojená, jeden z nejlepších boxů, co jsem měla.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jak jsem již holkám psala, Krém Seba med je super, Savo taky, australský tea tree rovněž, byla bych z boxíku velmi, velmi nadšená!!! Užij si produkty!! Krásný den a díky za prima článek, potěšil.
    ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že tento obsah se dost povedl. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych byla z obsahu nadšená, je super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Z tohoto Glanc boxu jsem byla vážně nadšená. Největší radost jsem měla z mycího gelu na obličej :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ješitná blondýna29. dubna 2021 v 11:33

    Super, díky za tip. Zkusím pohledat a kdyžtak taky koupím Glanc Box. :) Já teď na kosmetiku trochu rezignovala. Jsem doma, když jdu ven, tak mám pusu pod rouškouo... No víte asi všichni jak to je. :D Člověk je navíc stejně pořád doma, zvlášť když mu práce trvá dvakrát tak déle. Ale s manželem si každý večer najdete čas na šachy. To je takový náš pravidelný rituál. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec jsem neměla tušení, že nějaké takové boxy existují! :D

    Nejvíc mě teda zaujala značka Australian Bodycare - musím si o ní zjistit víc... :)

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.