sobota 1. května 2021

SPOTŘEBOVÁNO: POTRAVINY a DOMÁCNOST

 Zdravím vás u oblíbeného článku. 
Tentokrát je za dva měsíce, proto budou články Spotřebováno hned dva.
Tady v tom najdete zajímavosti z oblasti potravin a něco málo z domácnosti a ve druhém bude jen kosmetika.

POTRAVINY


TESCO FINEST


Tohle bylo balení ořechů ve slaném karamelu.
Moc dobré....karamel byl jemně slaný a krásně vyrovnával sladkost karamele.
Cena: kupovala jsem v akci 40.- za 150 gr.

NATURE 'S PROMISE


Perlový kuskus se zeleninou by mě nikdy nenapadlo koupit. Dostala jsem ho v rámci dobrodiní od různých firem pro nás, covidové pracovníky.
Je to výrobek prodávající se v Albertu a je VÝBORNÝ.
Já, masožrout, jsem byla velmi skeptická, ale je to opravdu dobrota.
Kuskus je velký a chutný a zelenina jemně nakyslá....překvapení měsíce.
Cena: ???? to mi napište vy :-)

BRICK - škvarky


Tohle jsem koupila v Lidlu a měla velká očekávání.
Bohužel jsem zažila velké zklamání.
Jsou to drobné škvarky naprosto bez chuti.
Jsem z Moravy, vím jak mají škvarky chutnat....takhle ne.
Cena: 30.- za 200 gr.

BIRELL  


Cola s kolovým oříškem, nápoj, který byl v některém z boxů ( jejich otvírání mám na IG :-)).
A překvapivě - moc mi chutnal.
Nebyl přeslazený, nebyl strašně moc bublinkový....jo, tohle šlo.
Cena: 25.- za 0,5 l

MISTER CHOC


Tyčinku najdete v Lidlu.
Je to prasárnička, sladká jako cumel, ale.....mňam.
Je to plněné arašídovým krémem, ve kterém jsou kousíčky slaných arašídů.
Chuťově se vyrovná nebo i předčí dražší podobné tyčinky.
Ochutnejte a napište mi co vy na to.
Cena: 8.-


Miluji chipsy...to víte. Takže když jsem v Lidlu našla tyhle čokoládové, musela jsem je ochutnat.
Je to tenoučká čokoláda s lískovými oříšky zatočená do tvaru chipsů. Moc, moc dobré.
Je to taková frajeřinka pro návštěvu, ale za tu cenu je na běžné zobkání kupovat nepotřebuji.
Cena: 50,- za 125 gr.

SUŠENÉ OVOCE


ALESTO - datle mám moc ráda. Ochutnala jsem datle od mnoha firem a tyto patří mezi ty dobré.
Jasně, jsou i mnohem lepší, ale v porovnání kvality&cena vychází velmi dobře.
Cena: 30,- za 200 gr.
ALESTO - physalis jsem viděla poprvé a tak hned koupila, abych ochutnala. Tak tohle ne-e. Jsou kyselé, což by ani nevadilo, ale ty pecičky uvnitř mi fakt vadily.
Cena: cca 30,. za 125 gr.
SVĚT PLODŮ - jejich mix nejlepších sušených plodů obsahuje 25 % banánů z Ekvádoru, 20 % datlí Medjool, 15% ananasu z Kostariky, 15% manga z Thajska, 15% papaya z Thajska, 10% švestek z Česka.
Absolutně dokonalé. Věřte, že tohle sušené ovoce chutná úplně jinak než to, které koupíte v supermarketu.
Právě tady jsou jedny z nejlepších datlí ( Medjool), které jsem kdy ochutnala.
Cena: 230,- za 1/2 kg 

OLMA


MÍŠA - kdo miluje nanuk Míša, bude milovat i tuhle dobrotu.
Je to tvaroh s čokoládou, nepřeslazený, dobrý....ale....já ho doma dělám za zlomek ceny.
Cena: 22.- za 130 gr.

GREEN DAY


Tohle jsem objevila v Lidlu na doporučení kolegyně.
Jedná se o ovesný zakysaný produkt, takže je vhodný pro všechny komu nedělá dobře laktóza.
Je ve verzi natur, mango a jahoda s citronem.
Není to nic světoborného, ale na občasnou konzumaci jo.
Cena: 15.-

TURKISH DELIGHT THINS


Když nakupuji na www.drogeriezde.cz VŽDYCKY zabrouzdám do sekce potravin.
Tohle jsou čokoládové plátky plněné takovým tenkým plátkem želé ( nebo co to je) s příchutí růží.
Nepředstavujte si želé jako....želé :-)
Je to tenoulinký pláteček čehosi.....prostě si to kupte a ochutnejte :-)
Cena: 60,- za 135 gr.

DOMÁCNOST

Mám tu pár věcí, které (ne) stojí za zmínku.


EURONA ČERNÝ


Tyto voňavé sašetky nám na oddělení věnovala naše milá kolegyně.
Já je dala postupně na wc. Voněla každá cca týden a pak nic.
Vzala jsem si tu "vyčichlou" do kanceláře ve víře, že tam ji budu aspoň chvilku cítit...nic.
Takže já je doporučit nemůžu.
V porovnání s vonným sáčkem od Coccolina tyto absolutně pohořely.
Cena: 59,-

SEVENTH GENERATION


Ekologický prostředek na mytí nádobí jsem dostala v některém z boxů. 
Voní jemně po levanduli, krásně pění a mně moc vyhovoval.
Nevysušoval ruce, nedráždil pokožku.
Doporučuji.
Cena: cca 40,. za 500 ml

WOODWICK


Nutně jsem potřebovala vyzkoušet praskající knot.
Takže jsem si objednala tento vosk, který ho má.
Vůně je hořící dřevo a....bože....to bylo jako u táboráku, ale lepší :-)
Taková ta uzená, dřevitá, teplá vůně mi připomněla moje mladá léta trávená na pionýrských táborech :-)
Ten praskající knot opravdu zní jako praskání dřeva.
Kdybych měla velkou svíci s tímto knotem,  mohlo by to po delší době lézt na nervy.
Cena: 89,-

A to je všechno.
Budu ráda za zpětnou vazbu.
Mějte se krásně.






6 komentářů:

  1. Ahoj,
    zaujaly mě ty čokoládové chipsy, na ty se musím mrknout, ale máš pravdu, jsou docela dost drahé. Malou svíčku od Woodwicku jsem taky měla a moc se mi líbil ten praskající knot. Na další článek s kosmetikou se už moc těším. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Čokochipsy jsem měla taky, nebyly špatné, ale jak píšeš - pravidelně to mít nemusím. Sušené ovoce z Lidlu kupuju docela často, s většinou jsem byla spokojená (ale physalis jsem ještě neměla). Ale sušené ovoce ze Světa plodů budu muset někdy taky vyzkoušet, když ho tak chválíš. Jen nemám ráda směsky, ale předpokládám, že mají i jednodruhové. Ten Míša je mražený nebo chlazený?
    Z věcí do domácnosti jsem měla ten prostředek na nádobí (taky z boxu) a nebyl špatný.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Ty praskající knoty mě taky lákají. A Míšu máme rádi všichni. Kupujeme různé varianty.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé tipy já ještě z toho nic nejedla :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.