sobota 29. ledna 2022

GLANC BOX ZIMA 2022

 Kdo by neměl rád boxy plné kosmetiky? A když je hezky namíchaný - dekorativka, pečující, domácnost - to je pak radost o to větší. Alespoň já to tak mám.

Takže když byla možnost koupit GLANC BOX, neváhala jsem.

První dva produkty jsou v boxu navíc, asi bonusy :-)

LIRENE


Tělový scrub s bambusovým uhlím je na čištění pleti. Já už tento produkt doma mám, zatím nenačatý. Takže ho posunuji dál. 

COLGATE


Tuhle pastu na zuby jsem shodou okolností měla v koupelně a tento týden spotřebovala. Rozhodně není maximálně bělící. Je to pasta, která pění, je příjemná v ústech, ale za cenu, za kterou se prodává ( kolem 100.-) nestojí.

ZIAJA


Značka, kterou mám moc ráda. Čistící pěnu na obličej jsem ještě nezkoušela, ale těším se, že až dopotřebuji tu co mám v koupelně, začnu používat tuhle. 

TESORI D´ORIENTE

Hned dva zástupce má v boxu tato značka. Znám ji. Aktuálně mám ve sprše sprchový olej, který je luxusní.
Tato parfémovaná voda má jemnou květinovou vůni, která není vlezlá ani silná. Ideální na léto.


A sprchový gel Ajurvéda je pravý opak výše uvedené parfémové vody. Tato vůně je těžší, orientální a na pokožce je dlouho cítit. Je to vůně krásná, sytá. Pokožku zvláční a hydratuje.

SYOSS


Maska na vlasy, kterou můžete použít třemi způsoby.
1. na suché vlasy než si je umyjete
2. na mokré vlasy po umytí + spláchnout
3. jako noční masku
Já ji vyzkoušela po umytí šamponem. Stačí nechat působit 2 - 3 minuty. Nádherně vlasy provoní, dají se moc hezky rozčesat, ale jestli je posílí....to zatím nevím.

SAVO


Tento produkt se aplikuje na kliky, madla u nákupních vozíků atd.
Super. Rozhodně mi přijde smysluplnější vydesinfikovat madlo nákupního košíku při vstupu do obchodu, než si desinfikovat ruce.

LENOR


I značka Lenor tady má dva zástupce.
Tím prvním jsou vonné perličky na prádlo.
No, nevím, jsem trochu skeptická. Měla jsem takové perličky, když zažívaly svůj boom, ale nadšená jsem z nich nebyla. Ale vyzkouším je a dám vědět.


Druhým zástupcem jsou kapsle na praní. Na tohle se těším. Lenor má úžasné aviváže, takže kapsle kombinující gel i aviváž.....to může být super.

GARNIER


Maska na rty je teď v zimě rozhodně dobrá volba. Textilní masku na rty jsem ještě nikdy nezkoušela. Je čas....:-)

DERMACOL


Dochází mi řasenka a tak tahle je jako z nebe spadlá :-)
Značka Dermacol je srdcovka a jejich řasenky jsou opravdu dobré. Tento typ jsem ještě neměla, takže se na ni těším.

A to je celý obsah boxu.
Líbí se mi moc, myslím, že si v něm každý něco najde a já osobně využiju rozhodně všechno.

CELKOVÁ CENA: 867.-
Do ceny jsem počítala 2 bonusové produkty a naopak nepočítala masky na vlasy a lenor kapsle.

CENA NA STRÁNKÁCH:
449.-

Tak co říkáte, půjdete do toho příště?

4 komentáře:

  1. Taky se mi líbí, že je v boxu od všeho něco, měla bych z něj radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem psala u sebe na blogu, chyběla mi řasenka (a nejspíš i druhý bonusový produkt - měla jsem jen scurb), takže jsem byla trochu otrávaná, ale snad když se na to podívám objektivně - nebyl to špatný box, vlastně využiju všechno. A řasenku mi snad pošlo dodatečně

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.