čtvrtek 29. září 2022

VÍTE CO JE TROPILEX?

 Vždycky jsem si říkala jak hezké by bylo mít závěsné křeslo. Takové to, ve kterém bych si mohla číst a mírně se pohupovat. Věřte nevěřte, jednoho dne mi do e - mailu přistála nabídka a v ní možnost vybrat si právě tohle.

www.tropilex.com

Na stránkách TROPILEXU najdete nádherné houpací sítě, křesla, židle....takové ty úžasné houpací sítě ve stojanu....

www.tropilex.com


Takže jsem si objednala.....Přišla mi dlouhá, docela těžká krabice a v ní výborně chráněný produkt. 


Na fotce níže jsou lidi, kteří tyhle hamaky tvoří. Tkalci z Indie a Kolumbie tyto výrobky ručně dokončují. Je mi velice sympatické, že Tropilex dbá na pracovní podmínky, na kvalitu a na to odkud suroviny pochází.


Výběr je velký. Já zvolila neutrální barvu, protože jsem věděla, že i když představa mého lenošení v houpačce je skvělá, mnohem hřejivější je pocit radosti, který budu mít, když tohle krásku věnuji dceři, do jejího nového bydlení. A jí se hodí tahle smetanová barvička.


Fotky nezachytí kvalitní zpracování ani krásu hamaku. Je to velmi pevná látka, velké množství lanek, které vás rozhodně udrží - má nosnost 120 kg.  I tyč je velmi hezky zpracovaná.


Na stránkách zjistíte, že houpací sítě můžete mít pro jednu osobu, dvě osoby, pro děti, rodinné......
Co není součástí balení je upevňovací sada. Ta se dá koupit na stránkách stejně jako různé podušky a doplňky.


Překvapila mě cena. Na to jak kvalitní produkt je, že se jedná o (částečně) ruční výrobu je cena velmi příznivá. Přesvědčte se sami tady. 




A proč zde není fotka z dceřina bytečku? Protože ho upravili teprve před týdnem a ještě nestihli houpací hamak zavěsit :-)

Děkuji firmě TROPILEX za krásnou spolupráci a vás prosím, alespoň se na jejich stránky mrkněte. A napište mi jaký produkt by se líbil vám.



4 komentáře:

  1. Na stránky se podívám, na příští léto by se mi takové houpání s knížkou hodilo. Hezký víkend, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou by se mi moc líbilo mít závěsné křeslo doma, jen nevím, jestli by to bylo v tomto bytě proveditelné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.