čtvrtek 5. března 2015

Marcela Serrano: Deset žen





Krásný obal, že? Ano, na něm ve velkém procentu záleží, zda se kniha bude či nebude kupovat. Prostě oční kontakt je první a nejdůležitější....nejen u knih :-)


Devět kytiček...jednoduchá, složitá, obyčejná.....jako povahy žen. Žen obecně, 
Devět kytiček a deset žen. Proč? To přece nechcete, abych prozradila :-)

Moc jsem se na tuhle knihu těšila, moc. A stejně moc mě zklamala. Příběh deseti žen, jeden dost drsný, ostatní naprosto nezajimavé. Dokonce se mi stávalo, že jsem se přistihla, že čtu, a přitom myslím na to co zítra uvařím.... Navíc příběhy byly bez pointy, bez konce....takové osekané nebo co. 
Vím, že mnoho čtenářek pěje chválu, že je docela dobře hodnocená, ale já se do ní prostě nemohla začíst. Myslím, že mám kolem sebe lidi s mnohem zajímavějším osudem. Tyto dámy z knihy mě za srdce nechytily a jsem ráda, že kniha byla pouze půjčená.

Ani nevím co víc o knize napsat....asi nic...co jsem to říkala, že budu zítra vařit :-))

Moc ráda bych znala váš názor- stejný, jiný, jakýkoliv......



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.