středa 17. dubna 2024

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: DUBEN 2024

 Je tady dubnový box plný krásy.

MUGLER - ALIEN


Začnu tímto vzorečkem parfému, který mám už delší dobu v merku. Je to vůně silná, dráždivá a smyslná. Nádherná.

GLOV


Beauty blender je fajn. Vím, že ne každý tohoto pomocníka při aplikaci makeupu, má rád, ale já ho používám ráda. A můj starý už dosluhuje....
Cena: 10 Liber

RITUALS


Moje nejoblíbenější parfemace od této značky - sakura. Tělový krém, který je jemný, hydratační a voňavý....
Cena: 8 Liber

PARADOX


Tento objemový sprej poputuje dceři, která podobné produkty velmi ráda testuje.
Cena: 15 Liber

ELEMIS


Čistící gel, který se změní v pěnu a odstraní nečistoty, make-up, škodlivé látky.....Takových produktů není nikdy dost :-)
Cena: 13 Liber

CIANTÉ


Krémová tvářenka.....
Cena: 9 Liber

BEAUTYPRO


Maska na obličej se squalanem. Obsahuje olivový olej, pomeranč, mučenku.
Cena: 5 Liber

A to je celý obsah.

Zaplatila jsem za něj: 396 KČ
HODNOTA:  1776 KČ při kurzu 29,60 v den kdy tento článek píšu.

Co vás zaujalo nejvíce a co vůbec? Napište mi.



6 komentářů:

  1. Myslím, že fajn obsah. Já bych měla radost hlavně z Rituals krému, pleťové masky a vůně. Bledner na make-up bych nevyužila, čistící gel, tvářenku a objemový sprej bych asi zkusila, i když to nejsou produkty, které běžně používám

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké složení, asi všechno bych využila. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Složení pěkné, ale asi bych nic z toho úplně nepotřebovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.