středa 14. srpna 2024

SPOTŘEBOVÁNO: Červenec 2024

Jelikož jste můj poslední článek o spotřebovaných produktech hezky komentovaly, je tady další :-)

KRÁSA

BALEA


Začnu negativně. Tento lak na vlasy nedoporučuji. Vlasy mi slepoval a hlavně se velice brzy zalepila stříkací dírka a lak spíše vytékal na prsty a pokud stříkl tak jinam než na vlasy. Třeba mně do oka😧 Cena je velmi nízká, ale já už ho ani tak nekoupím.
Cena: 35.-
CATRICE


Tato slim tužka je velice populární. Obočí hezky jemně vykreslí. Má na jedné straně kartáček, takže ho i dobře vyčeše.


Jediná nevýhoda je, že tím jak je opravdu tenoučká, ráda se zlomí. Což se stalo i mně.
Cena: 79.-

BOROTALCO


Nejlepší antiperspirant ve spreji. Tohle je verze pro muže a můj manžel ho zbožňuje. 
Cena: 79.- 

GARNIER


Mám ráda masky od této značky. A tato s vitamínem C je úžasná. Hydratuje a rozjasňuje. 
Cena: 50.-

MARVIS


Pasty na zuby nijak neřeším, ale když si chci dopřát nějakou "lepší" vždycky je to značka Marvis.  Mám k ní nějaký sentimentální vztah. Už jen to retro balení....
Cena: 157.-

POTRAVINY

SNACK DAY


Křehké, tenké kulaté placičky z rýže. Jsou velmi jedlé :-) Já je často nekupuji, ale jako alternativa ke klasickým chipsům jsou fajn.
Cena: 20.-

EL VALLE


Jenže já alternativy chipsů neuznávám 😄Proto jsem neodolala a zakoupila celý degustační box těchto španělských chipsů.
Uspořádala rodinnou sešlost a ochutnávali jsme. 
Chcete článek o všech variantách? Jsou tam velmi nezvyklé chutě.
Tato octová je moje nejmilovanější. Takže doporučuji.
Cena: 59.- / 130 gr.


Další podařená příchuť. Chilli bylo jemné a limetku vůbec nepřebíjelo. Lupínky pevné a velké.
Cena: 29.-/45 gr.

LIDL


V japonském týdnu jsem tam koupila tyto gyoza knedlíčky. Připravila jsem je ve verzi na pánvičce. Byly plné masa, výborně okořeněné a já je zblajzla na posezení. Příště beru zase.
Cena: 60.-

PEPPER FIELD


Tyto pepře obletěly internet a já po nich taky zatoužila. Dostala jsem je dárkem od dětí. Černý, bílý a červený. Je znám i jako Kampotský pepř. Všechny jsou výrazné, příjemně štiplavé. Jsou z udržitelných zdrojů, fair traid. Jsou výborné. A cena tomu odpovídá.
Cena: 349.- za 3x 20gr.

To by bylo všechno. Napište mi jestli chcete článek o španělských chipsech. Mám i tabulku s tím jak které dopadly :-)
A taky jaká příchuť by vás překvapila nebo potěšila - nějaká nezvyklá.

Mějte krásné dny.



 

11 komentářů:

  1. Míšo, ty knedlíčky vypadají zajímavě (a mám pocit, že jsem o nich četla chválu i jinde), takže při příštím asijském týdnu asi zkusím. Příchutě chipsů by mne zajímaly... A sada pepřů by zas byl dobrý dárek pro syna - rád vaří.... Takže pro mne všestranně inspirativní článek. Piš dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, ráda jsem si přečetla tvá hodnocení. Borotalco mají rády naše děti, alternativní chipsy občas vyzkouším a pepře jsou super. Už jsem je několikrát koupila jako dárek...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Drogerie mě zaujala.Manžel hodně používá spreje a chtělo by to změnu,tak jsem si ten tvůj napsala.Pro sebe mě zaujala tužka na obočí a masky.
    Chipsy moc nekupuji,ale knedlíčky bych docela vyzkoušla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tyto zubní pasty jsem též zkoušela a i darovala, měly úspěch. ☺ Krásný víkend přeji. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Míšo, lákaly by mě knedlíčky, vůbec neznám. Masky od Garnier mám taky ráda. A ještě bych někdy chtěla zkusit Marvisku 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knedlíčky vyzkoušej a Marvisku si přej přej stromeček :-)

      Vymazat
  6. Tak ty knedlíčky bych ochutnala moc ráda, počíhám na nějaké asijské akce a určitě vyzkouším. Díky za tip 😊

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.