neděle 24. května 2015

Hovězí nudličky s tajemstvím

Vaŕim často, vařím ráda..... Proto jsem možnosti účastnit se akce ,, Vařime s Knorrem" velice ráda chopila.
Firma Knorr mi poslala balík, ve kterém jsem našla toto:



 V zelené obálce jsem předpokládala dopis nebo něco podobného...a ejhle, ono ne. Vykoukla na mě stovka a na obálce bylo napsáno Použij mě na maso :-) Velmi příjemné překvapení.


V sobotu jsem se pustila do vaření. Dokoupila jsem jen hovězí maso, necelého 3/4 kg ( 107.-) a moji milovanou oblíbenou nejlepší uzenou papriku, kterou mám stále doma. A pak moji tajnou ingredienci :-) 

Proč je česnek extra na fotce? Hold jsem ho zapomněla vyfotit na společné.



To, že jsem maso odpanila ( ti, kdo mě už trochu znají pochopí, pro ty kdo ne- odblanila :-)) a nakrájela na nudličky, je jasné.Cibulky jsem nechala zesklovatět na oleji, pak dala ono tmavé masíčko a nechala ať se zatáhne. Nyní přišel čas na ( asi bych měla říct) hvězdu tohoto pokrmu Bohatou šťávu na tmavá masa KNORR . Co obsahuje atd. si přečtete v odkazu, já můžu říct, že je mi svojí gelovou konzistencí moc sympatická, protože se krásně rozpustí a dodá pokrmu masovou chuť. Vím, že se má používat trochu jinak (návod je na obale), ale já jsem si to trochu urychlila a zjednodušila :-)


Sůl, pepř a paprička uzená jsou na startu teď. Po rozpuštění knorrky jsem připojila k této jízdě kamarádku z krabice- loupaná rajčátka.


A dusím a dusím a přilévám vodu ( ti nejlepší z nás vývar) a čekám, až masinko změkne. Dočkám se po cca 1,5 hodiny. A teď přijde ta pravá Star, moje tajemství jenž si nemůžu nechat pro sebe...... Zde je:

Ano, kousek tmavé čokolády. Přiznávám bez mučení, že jsem svoji oblíbenou 85% zapomněla koupit, proto je tato trochu náhražka. Ale nevadí, i tak dodala pokrmu to, co je požadováno. A sice sladkost.....ta rajčátka totiž pokrm docela fest okyselý a já místo cukru přidávám čokošku ( vždycinky hořkou). Jestli ji dáte ještě o čtvereček- dva, tři- víc, záleží jen a jen na vaší chuti. 
Chvilku povařím a servíruji.....


Tak jak si umím jídlo zkritizovat, umím si ho i pochválit. A tohle je tedy velká mňamka.....

Pokud někdo budete podle mého receptu vařit, napište mi jak vám chutnalo. Budu se těšit.

Ještě jednou děkuji firmě Knorr.












6 komentářů:

  1. Čokoláda k hovězímu :o) to by mne nenapadlo, já moc nasládlá jídla ráda nemám, ale můj muž ano, tomu by určitě chutnalo. Zeptám se ho jestli mu to nemám někdy uvařit.
    Měj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, já taky nerada nasládlá jídla, ale sem to prostě patří, protože jinak by to bylo kyselé :-)

      Vymazat
  2. Tak to je skvělý balíček. A jídlo vypadá výborně, hned bych si dala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá krásně. Ta čokoláda mě dostala. Recept určitě vyzkouším, děkuji. Knorr šťávy jsem si oblíbila hned. Dodají jídlu skvělou chuť.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá vážně dobře a čokoládu jsem ještě do jídla nezkoušela. Musím zkusit.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.