sobota 4. července 2015

Ziaja: vzorečková recenze No. 2

Máme tady pokračování vzorečkové recenze na Ziaja výrobky. První díl najdete 

Přírodní olivové tělové máslo


Jak voní oliva? Tu co znám já, naloženou ve slaném nálevu,  nemá žádnou charakteristickou vůni. Ale tohle máslíčko, to je jiná. Ta vůně je nádherná. Opět mi cosi připomíná. Řeknete mi co? 
Cena: 110.- / 200 ml

Přírodní olivový šampon a maska na vlasy


Tato dvojka je opravdu super. Šampon voní jako to, na co si nemůžu vzpomenout....nádherně. A ta maska...to je bomba. Vlasy jsou po ní hebké a táááák voňavé. Rozhodně si oba produkty koupím.
Cena: šampon 70.-/ 400 ml
maska 79.-/ 200 ml

Tělové mléko s proteiny z kozího mléka


Ne, že bych si ho běžela hned koupit znovu, ale až mi dojde moje, asi pro něj půjdu. Voní jemně a pokožku hezky zvlhčí.
Cena: 119.-/ 400ml

Gel na nohy


Je s extraktem z kaštanu. Hezky voní. Měl by zlepšovat krevní oběh. Nic víc k němu říct nemůžu.
Cena: 59.-/ 50 ml

Jasmín- noční krém proti vráskám 


Opět nádherná vůně. 50+? Já ho budu kupovat už teď, několik let před tímto životním mezníkem:-)  Jasmínovou vůni mám moc ráda, pokud to není čaj, a tento krém je jasmínové pohlazení.
Cena: 150.-/ 50 ml

Hydratační krém s mořskými řasami


Kupodivu i tento krém voní. Nevím proč, ale myslela jsem si, po přečtení, že je z mořských řas, že to bude rybí smrádek. Ale ne ne, vůně je taková svěží. a na pleti je velmi příjemný.
Cena: 109.-/ 50 ml

Denní krém


Tento krém je rozjasňující, pro pleť se sklonem k praskání žilek. Což je můj případ. Asi bych ho musela mít celý, abych mohla posoudit zda něco dělá. Takhle můžu jen říct, že vůně nic moc. Skoro bez parfemace....což není chyba, ale pro mě ano.
Cena: 139.-/ 50 ml


tady

3 komentáře:

  1. Pěkné vzorečky. Ziaju mám moc ráda. Akorát mám od nich produkty na vlasy z kakaové řady a taky nádherně voní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla z kakaové řady denní krém a voněl úžasně.

      Vymazat
  2. ziaja vie robiť tie produkty a vône skvelo :))

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.