pondělí 29. srpna 2016

SWAP: Pět P

Tento swap vyhlásila Renča. Je to její první a trochu se obávala jak dopadne. Já myslím, že na jedničku s hvězdičkou.

Zadání swapu znělo:
Ahoj, měl by to být takový swap na rozjezd. Ráda bych si vyměnila balíček, který by obsahovat pět věcí, jejichž název by začínal na písmenko P.
Cena: 200.-

A tady je.
Balíček přišel zabalen takovým starodávným způsobem :-)

Každý swap pro mě znamená malinké Vánoce....těch balíčků :-)

Jak vidíte je všechno na P :-)
 Už když jsem balíčky vytahovala, tetelilo se moje srdíčko nadšením, protože ten balící papír je opravdu krásný. A dopis přišel v ruličce, jako když jsem měla malé děti a hrála si s nimi na piráty, kdy hledaly poklad a instrukce byly napsané na podobně zamotaném papíře :-)


V balíčku Papání byl Pudink a Pistácie. Když jsem viděla pudink s čokoládovo - mátovou příchutí, musela jsem se smát. Ten samý jsem chtěla poslat Renči já, ale nakonec jsem se zalekla mátové příchutě. Co kdyby ji neměla ráda? A poslala jiný...

V balíčku Péče - Pilník a Pleťová maska. Obě beru s sebou na dovolenou.

Balíček s nápisem Pohodlí skrýval papuče. Bohužel jsou mi velké, ale myslím, že jakmile je uvidí dcera, bude po problému:) Jsou totiž nádherné.

Balíček Pečení - Papírové pečící košíčky. Mufiny u nás frčí. Peče je dcera a košíčku není nikdy dost.

Překvapení - na tomto balíčku bylo napsáno, abych rozbalovala velmi, velmi opatrně a v dopise na to Renča ještě jednou upozorňovala. Tak jsem to pižlala tak opatrně, že jsem si skoro uřízla prst :-) A pak na mě vykouklo....Prase v žitě :-) Tak se jmenuje los, na který jsem....nic nevyhrála. Ale to vůbec nevadí, cení se nápad.


Mám moc ráda swapy, nad kterými se člověk musí trošičku zamyslet. Můj swap jsem odeslala aniž bych ho vyfotila...ach jo, jsem já to skleróza nešťastná. Takže počkám, až mi Renča pošle fotky, abych mohla ukázat, co dostala ona ode mě.

Milá Renčo, děkuji a těším se až rozbalíš moje balíčky a napíšeš, jak se Ti libily.

Co říkáte na naši výměnu. Líbí?

9 komentářů:

  1. Super napad s p :). Obsah balicku se mi libi

    OdpovědětVymazat
  2. Já swap na P dělala taky - povedl se až na podruhé. Ale neměla jsem to tak vychytané jako vy jednotlivé věci už nemusely začínat na P, na P začínaly jen tematické okruhy. Ale zas to bylo za "pár peněz" (za stovku).
    Líbí se mi oba balíčky (na ten od tebe jsem koukla na Swaplace v hodnocení). Z tvého bych brala nejvíc sprcháč, puding a propisky. Z toho od Renaty pilník, košíčky a pistácie.
    Mám s Renatou rozdělaný taky swap, tak se začínám těšit, protože tenhle je povedený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to nevíš, že Renča nevyfotila obsah Pouzdra, kde byly Pěkné Pytlíčky Pro Ptákoviny :-)

      Vymazat
  3. Krásný balící papír. Podobné ťapky jsem si taky koupila zrovna včera :)


    BLOG: KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad, balíček se mi líbí. Škoda, že jsi s tím losem nic nevyhrála :/

    My August 2016

    OdpovědětVymazat
  5. Papučky jsou parádní, podobné jsem dostala od dcery k narozkám :) Super balíček :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.