čtvrtek 27. dubna 2017

SARAH PINBOROUGH: Ví o tobě

Ty vole.....pardon, ale tohle jsem řekla nahlas, po dočtení poslední věty téhle knihy. WOW, jednoduše nestačí.



Z nakladatelství METAFORA jsem dostala možnost přečíst si knihu dříve než bude uvedena na český trh. Napsali mi, že se jedná o thriller. To je můj nejoblíbenější žánr.

Kniha mi přišla v PDF verzi na Ipad, což není můj preferovaný způsob četby. Jelikož jsem slíbila, že knihu přečtu a článek napíši do doby než kniha vyjde, s povzdechem jsem odložila aktuálně rozečtenou knihu ( což běžně nedělám) a pustila se do téhle.

A už ji nedala z ruky.
Pozor, teď prozradím něco co bych neměla, já ji četla i v práci!!!! Na tajňačku :-) Sice jsem šéfka, ale podřízené nemusí všechno vědět, ne? A tohle já opravdu běžně nedělám.


Zdálo by se, že půjde o běžný manželský trojúhelník - Adele, David, Luise.

LUISE - čerstvě rozvedená maminka malého Thomase. Je smutná a myslí si, že její život skončil. Jednoho dne potká v baru Davida. Je to sympaťák, mají si spolu stále co říct a tak se schyluje k polibku.

DAVID - má nádhernou manželku, psychiatrickou praxi, krásný dům. V baru má chuť se muchlovat s Luise. Proč, když má dokonalý život?

ADELE - je Davidova nádherná manželka, která pečuje o jejich krásný dům. Snaží se udělat co Davidovi na očích uvidí. Taky je podváděná žena.

Aby to nebylo jednoduché, tak LUISE ( po večeru v baru, kdy se skoro políbila s Davidem) zjistí, že jejím novým šéfem je DAVID. A že její nová kamarádka, se kterou seznámily tak, že do sebe vrazily, je jeho manželka ADELE.

Až potud nic moc zajímavého.......Ovšem co se děje za podivnosti v jejich okolí, co za tajnosti skrývá každý z nich a jak to všechno vygraduje....tak tomu se říká WOW a WOW ( už nechci psát to mírně přisprostlé zvolání ze začátku knihy, i když je tak trefné).



Kdo je tady záporák a kdo klaďas? Budete své názory měnit s každou přečtenou stránkou. Pak si v klidu řeknete: " Aha, tak ono to je tak..."
A prd, na další straně měníte názor a opět neklidně přemítáte jak to, hernajs, je?
To co se píše na obrázku výše je 100% pravda. Nedělejte si žádné závěry v průběhu čtení, protože stejně bude všechno jinak.

Tuhle knihu, vycházející zítra 28. 4. 2017 v nakladatelství METAFORA jednoduše chcete. Věřte mi. Koupi ji budete moct ZDE.

Knize dávám nejvyšší hodnocení pro její psychologickou propracovanost a neskutečný napnelismus jak to všechno vlastně je.

HODNOCENÍ



Zkuste zadat do vyhledávače některý z těchto hashtagů a uvidíte co vám vyhledají.....

                              #WTFthatending         #neprozradtekonec

ANOTACE

LOUISE opustil manžel kvůli jiné, a tak se jediným mužem v jejím životě stal její syn. Proto Louise pracuje na poloviční úvazek, aby je uživila a zároveň mohli být spolu. Všechno se však změní, když se objeví

DAVID, mladý, úspěšný a natolik okouzlující, že Louise nemůže uvěřit, že by o ni muž jako on nejenže mohl zavadit pohledem, ale že ho dokonce snad i přitahuje. To se ovšem dost zkomplikuje v okamžiku, kdy potká jeho ženu

ADELE, překrásnou, elegantní a roztomilou bytost, z níž se rychle stane Louisina nová přítelkyně. Oba aktéři dokonalého páru Louise naprosto uchvátí a každý z nich ji po svém vtahuje do spletité sítě jejich manželství, v němž má Louise zatím netušenou zásadní roli.

A najednou, ve chvíli, kdy je oba trochu víc poznává, zahlédne trhliny. Je David opravdu tím mužem, za něhož ho měla? A je Adele opravdu tak křehká a zranitelná, jak působí? Jaká strašlivá tajemství oba skrývají a jak daleko zajdou, aby je uchránili?

5 komentářů:

  1. Jejda, to jsi mne ale Míšo navnadila hodně. Tohle napětí při čtení mám ráda a ještě když si něco myslím a ono je to posléze úplně, ale úplně jinak, a nemohu nic rozmotat, tak to je paráda.
    Píšu si do seznamu!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Výborná recenze :) Recenzí na tuto knihu se ted vyrojila spousta a všechny jsou pochvalné, takže se určitě plánuji pustit do čtení také :)

    OdpovědětVymazat
  3. No teda...Mám chuť zahodit Kinga a jít zítra do knihkupectví. Pocity, které popisuješ, nečekané zvraty a hlavně, když je všechno jinak, než to vypadá, na knížkách miluju. Navnadila jsi mě dokonale!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. Tak čtu další nadšenou recenzi, takže to je hodně lákavé. Knihu už mám samozřejmě na seznamu :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.