úterý 5. prosince 2017

PŘEDVÁNOČNÍ NÁKUP NA DROGERII ZDE

V první řadě musím uvést, že to co jsem psala v minulém článku TADY, o tom, že e - shop se jmenuje drogeriezDe, protože prodává produkty z Německa, už tak úplně neplatí :-)

Pánové totiž rozšířili sortiment i na produkty italské, anglické i české.

Já tam nutně potřebovala koupit vánoční Sidolux a nezůstalo jen u něj.



SIDOLUX A PALMOLIVE


SIDOLUX - fenomém, který zachvátil půlku ženského osazenstva naší zemičky :-) Schválně - je mezi vámi někdo kdo ho nezná? A když se objevila tato vánoční limitka, prostě jsem neodolala. Voní opravdu vánočně - pomeranč, hřebíček a skořice.
Koupíte TADY.

PALMOLIVE - potřebovala jsem prostředek na nádobí a tento s retro designem mě zaujal nejvíce :-)
Koupíte TADY.

KAPESNÍČKY A NÁPLASTI 


KLEENEX - víte jaký je rozdíl mezi tímto kapesníčkem a obyčejným? Když se stane, že vyperete obyčejný kapesníček zapomenutý v kapse....je to pohroma. Je jednoduše všude. Když se to samé stane s tímto....vytáhnete ho celý, nerozmočený. Fakt.
Koupíte TADY.

NÁPLASTI - narazila jsem na ně náhodou. Je to balení do kabelky, což je naprosto ideální. Holky, kolikrát jste si vzaly nové boty a pak nemohly vydržet a dojít domů, protože vám udělaly puchýř? S tímto v kabelce je první pomoc pořád po ruce.
Dcera bez něj nedá ani ránu :-)
Koupíte TADY.

A nebyla bych to já kdybych nepřihodila něco málo z potravin :-)

MÜSLI A POLÉVKA


MÜSLI EDEKA - není poprvé co jsem tyto výborné müsli koupila. Měla jsem verzi s 3 druhy čokolády, teď mám s malinami a bílou čokoládou. Je křupavé a nepřeslazené. Vyzkoušejte.
Koupíte TADY.

HEISSE TASSE - ano, opět instantní polévka. Tentokrát nudlová :-) V krabičce jsou 3 pytlíky.
Koupíte TADY.

A naprostou náhodou aniž bych tušila, že i tohle můžu na e - shopu najít....voilá...

VÁNOČNÍ BALÍCI PAPÍR


Nádherné motivy na papíru 50 x 50 cm. Je jich tam 12 ks a já už se těším na balení.
Koupíte TADY.

VÁNOČNÍ PŘÁNÍ


30 přáníček s obálkami. Mají různé motivy a jediné co by mohlo trochu vadit je, že jsou anglicky psané. Ale obrázky jsou tak kouzelné.....Posíláte pohledy nebo přání svým příbuzným nebo to řešíte smskou? Mně se moc líbí ručně napsat pozdrav, je to osobní a takové staromilské :-)
Koupíte TADY.


V sekci VÁNOCE toho najdete mnohem více.

Už jste na e - shopu DROGERIEZDE nakupovali? Dejte mi svoje tipy.



8 komentářů:

  1. Ještě jsem u nich nenakupovala, ale až budu v ČR, zkusím si něco objednat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím, že já jsem ta výjimka, co o Sidoluxu slyšela jen u tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem vyjímka. O sidoluxu slyším poprvé :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Sidolux je opravdu perfektní pomocník, vyzkoušela jsem ho z eshopu www.DrogerieZDE.cz a jsem neskutečně spokojená, byt mi krásně voní několik dní a můj chlap vždy pozná, že je vytřeno :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na stránkách jsem objednávala v minulosti zatím jen jednou, ale myslím, že určitě zopakuji. Sidolux miluju bílý, ale ten vánoční nemám, nezkoušela jsem a věřím, že voní skvěle. Jinak na vytírání fakt už jen Sidolux :) Ale vůbec by mě nenapadlo, že pod Palmolive najdu jar, myslela jsem, že jen sprcháče a mýdla.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.