neděle 24. prosince 2017

Tajemství okýnek: 13. - 18. 12.

A jedeme do další šestice. 

13. 12. 



Revitalizační krém na obličej od značky Daytox jsem hned vyzkoušela. Je to hutný krém, který bude pro pleť velmi příhodný.

14. 12. 


V okýnku č. 14 se ukryl produkt, který využiji v létě. Je to kapesníček napuštěný krémem na opalování.

15. 12. 


Odstraňovač make upu z očí a rtů mi právě došel, takže tuhle dvoufázovou lahvičku jsem v okýnku 15 viděla moc ráda. A jelikož jsem ho hned požila můžu konstatovat, že je opravdu výborný. Stačí přiložit na oko a jedním pohybem je skoro všechno dole.

16. 12. 


Černá tužka na oči se hodí vždycky. Jsem zvědavá jak bude držet.

17. 12.


Parfém s kuličkou od Kimitsu je pro mě novinkou. je to vůně těžší, ale krásná. Mám ji v kabelce, takže se můžu kdekoliv přivonět :-) 

18. 12.



Krém na normální až suchou pleť od Artemis taky neznám, ale pro moji pleť je jako dělaná.

Pokud jste neviděli předchozí dva díly z otvírání okýnek tak klikněte SEM a SEM.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.