pondělí 5. února 2018

VYHLÁŠENÍ NAROZENINOVÉ GIVEAWAY

Tramtaradá.....účast nebyla kdovíjaká, ale o to větší šanci měly ty ( ano, samé dámy), které se zúčastnily.

Na pomoc jsem si vzala RANDOM, což je generátor náhodných čísel a ten mi vylosoval......


....komentář s číslem 14, který napsala Sabina z blogu Knižní kavárna u Nely.

Sabčo, napiš mi svůj mail, do komentáře si ho nenapsala, nebo napiš přímo na barthova.m@email.cz ať nemusím losovat někoho jiného :-)

GRATULUJI.

Vy, které jste měly zájem o knihu Oprawme se nebo Laurus mi napište, obě chci prodat. Na ceně se jistě dohodneme.

Krásný den a děkuji, že mi i v tomto roce budete zachovávat přízeň a komentovat články.



3 komentáře:

  1. Výherkyni gratuluji. Já ti Míšo přízeň určitě zachovám :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně jako Ála gratuluji výherkyni a slibuji, že ti zachovám přízeň :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je, to je krasny. To mam radost. ;) moc moc dekuji. Ozvu se Ti primo do zpravy. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.