neděle 7. října 2018

10 NEJ: Září 2018

Můj milovaný podzim je tady. Těším se na kouzlení přírody s barvami. Miluji sbírání hub, chumlání se do deky, když venku prší a já čtu a čtu a čtu. A to mihotavé světlo svíček.....

1. KNIHA

 Hra na lháře


Tato kniha má všechny atributy dobré knihy - přátelství, tajemství, mrtvolu....Snad jsem napsala i hezký článek o ní. Tak proč mi nikdo nenapsal jediný komentář pod něj? Mrkněte SEM.  

2. FILM

Pán přílivu


Tohle je opravdu starý film, rok 1991. Ale je výborný. Pokud máte rádi psychologické příběhy, je pro vás jako dělaný. A navíc....Barbra 💓

3. VIDEO

KAZMA



Vím, že moje cílová skupina tuhle kauzu, nejspíše, nesledovala a nesleduje. Já video s Leošem u dopravní nehody viděla a Kazmu odsoudila. Když jsem shlédla vysvětlení aneb jak to bylo doopravdy......smekla jsem před ním klobouk.
Podívejte se a uvidíte.

4. UDÁLOST

Slavnosti vína


Každoroční přehlídka krojů....

...vína....


...prostě Moravských tradic. 

5. RECEPT

Cuketová hořčice


Je to taaaak jednoduché...KLIK.

6.NÁKUP/VÝHRA

Tady nebude vůbec nic co by stálo za uveřejnění. Výhry se mi vyhýbají a nakupovat se mi nechtělo :-)

7. KOSMETIKA

Šampon Pantene


Tento šampon jsem chtěla vyzkoušet snad rok. Vždycky jsem ho zapomněla koupit. Ale teď už ho měsíc používám a můžu říct, že je výborný. Nebudu psát jak výborně myje vlasy, to od něj snad očekávám. Ale to jak jsou po něm vlasy vzdušné a voňavé, to je opravdu přidaná hodnota.
Stojí kolem 70,. a najdete ho v každé drogerii.


8. TIP DO DOMÁCNOSTI

Mátový sirup

Naprosto jednoduché....Svařte 1,5 l vody s 1/2 kg cukru ( nejlépe třtinového) a pak vhoďte velkou hrst máty a p§l nakrájen=ho citronu. Louhejte přes noc, pak sceďte a přes plátýnko vlejte do láhví.
Hotovo.
Výborný a zdravý sirup přidávám do vody i čaje.

9. COKOLIV

Houbová sezona





Je třeba něco říkat? 

sky art :-)

10. CITÁT



Přeji vám krásné podzimní dny.

7 komentářů:

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.