sobota 27. dubna 2019

SHARON J. BOLTON: UŽ TEĎ JSI MRTVÁ

Tuto knihu mi poslali z knizního e - shopu www.dobre-knihy.cz. Líbila se mi anotace a to, že jsem na ni neviděla žádné video, ani o ní nečetla na jiném blogu.

A taky je pro mě spisovatelka velkou neznámou.

Jak krásný musí být svět z horkovzdušného balonu.....To už teď ví 12 pasažérů, kteří plují vzduchem a užívají si výhled na krajinu.

Výhled na svoji zem....na vodní plochu...na stromy....na VRAŽDU!

Ano, vidí muže, který surově zabije ženu. 
A on viděl pasažéry.
Svědky.
Všichni musí zemřít.
A zemřou.....až na jednu, které se zázrakem podaří přežít strašlivý pád balonu.

Jessika...utíká před mužem, kterého viděla zabít.
Utíká před policií.
Utíká před sebou.....utíká a utíká.....Kam? 


Jessika a Isabel jsou sestry. Mají za sebou zvláštní minulost, ke které se v ději vracíme. Ledacos je naznačeno...ovšem všechno může být jinak.

Moc se mi líbí komunikace těch dvou. Jsou to obyčejné, silné ženy, které se vyrovnávají s osudem jak umí.

Zápletka knihy je zajímavá, připomínající problém dnešní doby a má pár dost dobrých zvratů. 
Chvilkami jsem si říkala, že už vím....aby mě v zápětí autorka vyvedla z omylu :-)

Rozhodně to není typický, čistokrevný thriller. I když mrtvých je tam až až..... 
Určitě se bude líbit i milovníkům detektivek a silných příběhů.


Kniha se mi moc líbila. Děkuji e - shopu DOBRÉ - KNIHY za zaslání výtisku.
Pokud máte zájem o koupi, klikněte SEM.


HODNOCENÍ



ANOTACE

Krátce před rozbřeskem se pasažéři vyhlídkového letu balónem stanou svědky brutální vraždy. Necelou hodinu poté se balón zřítí. Katastrofu přežije jediná členka osádky. Spatřila vrahovu tvář – ale také on spatřil ji. A je odhodlán udělat vše pro to, aby jedinou očitou svědkyni svého činu zlikvidoval. Žena prchá neosídlenou krajinou, osamělá a vyděšená, a snaží se co nejdříve dostat na místo, kde se bude znovu cítit v bezpečí. Netuší, že právě tam bude muset čelit největší hrozbě...

3 komentáře:

  1. Zatím jsem četla jen jednu knihu od ní a maximální spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow tohle vypadá podle anotace hodně zajímavě a originálně. Děkuji za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na podzim na další knihu - Rakvář :) Tato se mi taky líbila.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.