sobota 16. listopadu 2019

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: Listopad 2019

Téma měsíce je HYGGE.







Součástí každého boxu je časopis ELLE.


Box přijde vložený do krabice, takže je chráněný před manipulací, házením i jiným úkonům při přepravě z UK. 


SKIMONO


Maska na ruce, která má zklidňovat a zvlhčovat pokožku rukou. 
Po víkendovém, narozeninovém maratonu se těším až si ji nasadím.
Cena: 9,99 Liber

SO ECO


Konjaková houba je 100 % biologicky rozložitelná.
Používá se k čištění pleti, kdy ji namočím, nechám pořádně nabobtnat, aplikuji čistící produkt a jemnými  pohyby čistím pokožku.
Cena: 7 Liber...mimochodem, už tyto dva produkty mají o 2 libry vyšší hodnotu než jsem za box zaplatila.

ESPA


Tělové máslo, které voní jemně citrusově, má hedvábnou strukturu a má pokožku hluboce zvlhčovat a vyrovnávat její tón.
Ještě jsem se dočetla, že obsahuje výtažek z modřínu a dýňových semínek.
Cena: 8,33 Liber

THISWORKS


Tato tyčinka v sobě skrývá esenci, která má kladně ovlivnit váš spánek. Obsahuje levanduli, heřmánek a Vetivert ( což netuším co je).
Nastříká se na polštář nebo na sebe a budete spát jako šípková Růža.
No, mně to smrdí jako bolavá noha. Takže jdu stříknout (tajně) manželovi na polštář a jsem zvědavá co to s ním udělá :-)
Cena: 8 Liber

NUXE


Legendární olej....tak dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet....a teď je tady.
Má jemnou vůni, kterou nedokáži specifikovat, ale je  mi velmi známá a příjemná.
Aplikuje se na pokožku, obličej, vlasy.....a všude dělá krásné věci.
Já ho budu používat na obličej a těším se jak bude působit.
Mimochodem - tato miniflaštička je strašlivě roztomilá.
Cena: 4,50 Liber

DR BOTANICALS


Nejdražší produkt z boxu. Jedná se o hydratační krém s konopným olejen a kakaovým máslem. Je vhodný pro suchou pokožku....takže pro mě.
Vůni nepopíšu, protože je zapečetěný proti vniknutí vzduchu a já ho začnu používat až později, takže nechci, aby se třeba zkazil.
Cena: 12 Liber

V boxu byl ještě leták se slevou na čerstvé potraviny, které já nemám možnost využít.
Takže pokud mě sleduje někdo z UK, napište, já vám kód slevy pošlu.

 

Všechny produkty rozhodně využiji.
Moc ráda vyzkouším značky, které tady nejsou dostupné.

Odkazy na předešlé boxy: 




Jak se vám obsah líbí?
Objednáváte boxy nebo cokoliv jiného ze zahraničí?

Napište mi.

11 komentářů:

  1. Box vypadá zajímavě .....Vetiver se pěstuje v tropech a subtropech -destilaci se získá surovina...hodně se jí říká snový olej -voní po grepu...proto je přidán, aby navozoval usínání.Hodně ho obsahují superkvalitní pánské parfémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za vysvětlení Vetiveru...zajímavé. Nicméně nic nemění na tom, že to fakt nevoní :-)

      Vymazat
  2. 👍😉 Moc pěkné složení boxu. Mě nejvíce zaujala maska na ruce, to je i prima dárek, když člověk neví co, ale tělové máslo a olej Nuxe vypadají taky skvěle. Rozhodně výhodný kup. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, masku už jsem vyzkoušela a je VÝBORNÁ.
      A olej Nuxe....bože, ta vůně....

      Vymazat
  3. Ahoj,
    box se mi moc líbí, zaujalo mě všechno, jen mě mrzí, že ten uklidňovač smrdí. Už dlouho přemýšlím nad předplatným a jsem už dost nalomená si ho taky zaplatit:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že mně smrdí neznamená, že tobě bude taky :-)

      Vymazat
  4. Tak tohle vydání je skvělé! :) Vše bych využila.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Složení boxu nevypadá špatně. Já boxy jen s kosmetikou neobjednávám - nemám za až tak velkou spotřebu masek, stínů ap., takže mám pocit, že bych dost často obsah nevyužila, ale zrovna tenhle by byl možná výjimka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na těchto boxech je fajn, že nejsou primárně dekorativní. Já bych ji taky nevyužila, ale tuhle pečující kosmetiku využiju všechnu.

      Vymazat
  6. Tak tohle je skvělý obsah. Taky nad ním přemýšlím, že bych si ho předplatila, ale zatím odolávám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Mám presne ten istý. Môjmu manželovi ten sprej na vankúše hrozne smrdí, mne tiež veľmi nevonia, tak neviem, čo s ním. Inak super produkty, som zvedavá na decembrový :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.