neděle 1. prosince 2019

SPOTŘEBOVÁNO: Listopad 2019

Je první adventní neděle a já píšu tento článek.
Hoří mi zapálená svíčka na věnečku, venku se pomalu stmívá a já se začínám těšit na Vánoce.
Abychom mohli nakupovat spousty dárků, musí se spotřebovávat.....
....a protože já chci nakupovat....spotřebovávám. :-)

POTRAVINY


CHOCODATE


Tato dobrota na společném obrázku chybí, ale tady chybět nesmí.
Je to totiž delikatesa.
Mandle v datli obalené v čokoládě.
Fakt výborné.
Tohle jsem našla v posledním Brandnooz boxu ( článek o něm teprve vyjde) a je to fakt velká dobrota.
Cena: 90.-

ČAJE


TEEHAUS - je zázvorový čaj s citronem, který jsem koupila v Německu.
A je to tedy síla. Žádný zázvorový čaj koupený v ČR nebyl tak silný jako tento.
Je moc dobrý.
Cena: +/- 30.-
TEEKANNE - ovocný čaj s granátovým jablíčkem je jemně kyselkavý a lahodný.
Cena: +/- 35.-
ENGLISH TEA SHOP -to je trochu vyšší cenová kategorie čajů. Pokud máte někoho kdo čaj miluje, může být tento krásným vánočním dárkem.
Cena: ?...byl to dárek :-)

LIDL


V Anglickém týdnu jsem koupila uzený chedar. Bože, to je taková dobrota. Uzená chuť je výrazná a sýr samotný je....hedvábný. Rozhodně ho chci zase.
Cena: +/- 50.-

Bombus tyčinka s maracujou a kokosem je opravdu dobrá. Už jsem měla více příchutí a žádná mě nezklamala.
Cena: 25.-

HELLO, ADRIANA


HELLO - sirup s příchutí aloe vera sem zařazuji, protože doma sklidil vcelku velký aplaus. Je hustý, stačí ho málo a chuť je příjemně svěží.
Cena: 35.-

ADRIANA - tyto těstoviny mají povrchovou úpravu takovou, že se na ní omáčka dobře přichytne.
Je to tak.
Už mám další druh z této řady :-)
Cena: 40.-

KOSMETIKA


SKIMONO


Tuto masku na ruce jsem měla v posledním LF boxu ( článek TADY).
Naprosto luxusní záležitost!
Rukavice se po nasazení zajistily lepením na suchý zip, takže nesklouzávaly.
Ruce po ní byly heboučké, vyživené....i kůžička kolem nehtů se hydratovala.
Jsem moc ráda, že jsem masku v boxu měla, protože už vím jak má maska na ruce fungovat.
Cena: 290.-....já vím, to je hodně.

ORAL - B, CATRICE, LADY SPEEK STICK


ORAL - B zubní pastu mám na testování. Má revitalizovat dásně a obnovovat zubní sklovinu.
Má příjemnou chuť, nepálí, je jemně drsná, takže mám pocit mnohem lépe vyčištěných zubů než s pastou hladké konzistence.
Cena: +/- 60.-

CATRICE - automatická tužka na oči, kterou používám pořád a pořád a pořád....
Cena: +/- 50.-

LADY SPEEK STICK - je gelový deodorant, který mi dlouhou dobu vyhovoval. Dělá to co má, krásně voní a zabraňuje pocení.
Jenže mě přestala vyhovovat gelová konzistence. Pomaloučku a nenápadně jsem přešla na spreje.
Cena +/- 70.-

VZOREČKY


JANSSEN COSMETICS - čistící gel.
Německá kosmetika, která je výborná. 
Čistící gel pro citlivou pleť nedráždil, úžasně pleť vyčistil a zvlhčil.

OROFLUIDO je velice známý olejíček na vlasy. Obsahuje 3 oleje ( arganový, šáchorová a lněný).
Vlasy má dělat lesklé, hedvábné a silné.
Já vám nevím....mně nedělal nic.
Co mu musím nechat je, že nádherně voní.

A to je za listopad všechno.
Nic moc, já vím...ale co už? :-)

Přeji vám krásné, mrazivé dny a těším se na vaše komentáře.



6 komentářů:

  1. Ani mi nedošlo, že bych taky měla probrat fotky a dodělat sovu oblíbenou rubriku "Co jsem taky ochutnala". A nalákala jsi mne na ten chedar - až bude zas anglický týden, musím po něm kouknout. Teď nám budou otvírat Lidl, kam to budu mít výrazně blíž :)
    Vidím, že taky testuješ Oral :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    taky jsi mě úplně nalákala na ten chedar, asi ho budu muset příště koupit. Naše rodina sýry miluje:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujala maska na ruky. Ještě jsem žádnou neměla. Jednu mám schovanou, tak je asi nejvyšší čas ji vytáhnout a vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Masku na ruce bych potřebovala, hlavně na ty kuzicky. Janssen kosmetiku mám ráda, a ta vůně 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj, no já jsem si také nedávno pořizovala nějaké nové věci ke mně do kuchyně a hodně se mi líbily třeba tyto porcované čaje, které mi doporučila jedna moje známá a myslím si, že kdybych nenarazila na tuto stránku zde, tak si asi nikdy nenajdu tak silnou lásku k čajům :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já jako milovnice čajů jsem se musela zastavit u odstavečku čajů. V podstatě všechny jsem zkoušela a musím potvrdit, že jsou vynikající. Dokonce piji čaj i místo ranní kávy, kterou nepiji vůbec. Střídám různé Yerby a zelené čaje, které si vybírám tady https://zivotavyziva.cz/zeleny-caj/, mimochodem za mě je nejlepší Sencha tropický ráj.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.