pondělí 22. února 2021

BRANDNOOZ BOX: ÚNOR 2021

První letošní box s překvapením. Asi z toho nikdy nevyrostu, prostě mám tyhle mystery krabičky fakt ráda.

Pojďme mrknout do jeho útrob.

ADRIANA


Fusilli mám ráda. Doma je mám pořád, ovšem tyto celozrnné poprvé. Proč nezkusit něco jiného?

BONAVITA

Tento produkt posunu někomu kdo má malé děti. U nás by se nevyužil, ale když byly moje děti malé, měly takové kuličky v mléce, rády.

EMCO


Kaše si doma dělám z vloček. Verze pytlíků je dobrá třeba do práce. I když cena 50 korun za 3 pytlíky se mi zdá přemrštěná.

JOJO

Zajímavou novinku vidím v želé bonbónkách se šťávou ze zeleniny. Jsem opravdu zvědavá jak budou chutnat.

EMCO


Dalším produktem Emca je ovesný nápoj. Je 100% organický, vhodný pro vegany, bio. Takže velmi trendy :-) Já si z něj udělám smoothie nebo přidám do ovesné kaše.

KETODIET


Na tohle jsem taky moc zvědavá. Opět ho vidím v ovesné kaši nebo na palačinkách.

PENAM


Další fit věc v boxu je Ranní chlebík. Na něj se těším. Je s chia semínky, quinou a semínky dýní.

SENS


A tohle je zajímavá věc. Tyčinka s cvrččí moukou. Mám k tomu trochu ambivalentní postoj. Na jednu stranu čokoláda, na druhou cvrčci. No, to bude výzva :-)

TARGA



Neodolala jsem a jednu z nich hned ochutnala. Moc velká dobrota. Nepřeslazená, nepříliš bublinkovatá....fakt chutná limonáda.

VITAR


A poslední zajímavost....tedy, B-komplex není sám o sobě nijak zajímavý, ale to balení.....Je recyklovatelné a přitom fakt hezké.
Vitamín samotný je dobrý, když máte roztřepené nehty, lámou se vám vlasy, sklon k oparům či nervovým onemocnění.

A to je všechno.
Tentokrát se mi box líbil.  Obsahuje novinky a zajímavosti.

Jak ho hodnotíte vy ?

Pokud byste chtěli vědět o boxu více, klikněte sem a přejdete na stránky Brandnooz boxu.

7 komentářů:

  1. Box se mi moc líbí, řekla bych, že se povedl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím marně čekám :( (nedorazilo zatím ani avizo od pošty). A zrovna, když je box zajímavý (a obávám se, že až dorazí, tak chleba, který bych ráda vyzkoušela, bude buď plesnivý nebo nahrazený jiný výrobkem :( ). Mám v poslední době s boxy nějak smůlu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co, Stáňo, už ti dorazil? Chleba je moc dobrý, i mojí 9ti měsíční vnučce chutná :-)

      Vymazat
  3. Ahojky, ¨
    já jsem s boxem byla taky moc spokojená a už jsem docela dost věcí vyzkoušela a byly dobré (limonády, kaše, želé, kapsička). Jen mi tedy nepřišel produkt z věrnostního programu... Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokrát se mi obsah boxu moc líbí. Ty proteinové tyčinky vypadají fakt zajímavě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Obsah se mi líbí, tentokrát se povedl.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.