středa 12. května 2021

SPOTŘEBOVÁNO: KOSMETIKA

 Máme tady druhou část spotřebovaných produktů za poslední dva měsíce.

První část s potravinami a produkty do domácnosti můžete vidět TADY.

Jdeme na to.

PALMOLIVE


S vůni granátového jablka.
Krásná vůně, taková kysele trpká a svěží.
Nevysušuje a krásné provoní pokožku i koupelnu :-

Cena: 40,-

YVES ROCHER


Tohle je čistící krém s heřmánkem.
Já ho používala jako jeden z kroků double cleansingu ( česky dvojí čištění) ve sprše.
Je to jemný, nevtíravý produkt, který pleť nedráždil ani nevysušoval.
Cena: ??? měla jsem ho v boxu 

YUNIQUE


Tento flakon ukrývá skleničku s vůní, viz níže.
Já ji dostala od jedné mladé ženy, která natáčí videa na YT.
Jedná se o niche parfém, takže stačí malé množství a voní dlouho.
Já měla vůni Dianthus, která byla sladká, pudrová a hutná.
Opravdu stačilo ráno stříknout a vůně držela do večera.
Cena: dle internetu asi 2500,- za 100 ml


MADÁRA


Produkt z Look Fantastic beauty boxu.
Je to krém okolí očí. Upřímně - nikdy žádný efekt nevidím, ať se jedná o produkt levný nebo drahý.
A tento patří do skupiny - luxusní.
Byl příjemný, rychle se vstřebával, okolí oka vyživil ale....nevoněl mi.
Což není u těchto produktů důležité.
Takže ho můžu doporučit, i když podle mě je to zbytečně drahé.
Cena: cca 500,-

MARY KAY


Make up od této značky jsem měla poprvé a můžu říct, že je skvělý.
Byl jemný, přesto hezky krycí. Dělal pleť přirozenou a rozjasnil ji.
Vlastně to ani není make up, ale rozjasňující báze....pokud to správně chápu, ale já ho požívala jako klasický make up.
Klidně bych ho koupila znovu.
Cena: 490.-

REXONA


Tohle je moje stálice. Pokud mám používat deodorant ve spreji vždycky to bude Rexona.
Krásně voní a to celý den, nikdy jsem necítila nic jiného než vůni....žádný pot.
Verze maxim protectium je total držák.
Cena: 131.-

WHITE PEARL


Bělící zubní pasta....už zase. Já vím, prostě to na mě přijde a já zkouším, jestli některá nezafunguje. Jenže mít zuby jako perličky chce asi drastičtější zákrok než šudlení pastou.
Takže ne, opět nic. Zuby mi zůstávají stejně béžové jako vždy :-)
Cena: 133.-


GARNIER


KONDICIONER - s ricinovým olejem a mandlemi. Krásně voněl, vlasy zjemnil a daly se krásně rozčesávat. Ale jako všechny kondicionery když se ho dalo moc, vlasy se mi začaly mnohem dřív mastit.
Cena: 70.-
MASKA - hydratační bomba. Je hodně, hodně dobrá - hydratuje, vyživuje a hezky voní.
Je fakt výborná.
Cena: 58.-

ZIAJA


Je tady  vůbec někdo kdo tuto značku nezná?
Já ji mám moc ráda. Je kvalitní a přitom levná.
Její produkty dělají to co od nich očekáváme a snad všechny úžasně voní.
Ne jinak je tomu i u tohoto peelingu.
Řada Cupuacu voní jako sladké kakao, jako nějaká cukrovinka z dětství. Chce se vám si líznout....
Zanechává pokožku nádherně vláčnou, protože obsahuje olej.
Dokonalé.
Cena: 149.- za 200 ml

Hotovo.
Jak se vám líbí moje produkty?



3 komentáře:

  1. Znám jen Rexonu a čistící krém YR. Rexona nebyla špatná účinkem, ale já prostě spreje nemusím. Krém ještě na vyzkoušení čeká.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jj Ziaja umí tělovou kosmetiku a tato řada je velmi povedená. Doporučuji na léto jejich samopalovák, který používám už druhým rokem. ☺ Celkem mě zaujal make-up od Mary Kay. Prima produkty - pěkná recenze. Měj krásné dny. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já Ziaju miluji. Tuto řadu jsem ještě nezkoušela, ale jsem na ní poměrně dost zvědavá. Miluji čokoládovou :)

    Somethibgbykate

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.