sobota 16. října 2021

SPOTŘEBOVÁNO: ZÁŘÍ 2021

Právě jsem se vrátila z lázní v Luhačovicích :-)

Chtěla jsem tam psát články, ale připojení k internetu tam bylo na prd, takže jsem tam pouhopouze relaxovala, tak se pouštím do psaní teď.

DOMÁCNOST



Jediný zástupce této sekce je voda do žehličky, která by měla vonět.
Voda voněla v láhvi, ale při žehlení jsem fakt nic necítila.


Koupeno v DM.
Cena: 25.- za litr

KRÁSA

AVON, ALIEXPRESS


AVON - tělové mléko s vůní orchidejí a borůvek. 
Jak vidíte není dopotřebované. Nevonělo mi, takže mě nebavilo se s ním natírat. A tak prošlo a teď je v koši.
Z Avonu jsem úplně přestala objednávat.
Cena: 79.-

ŠTĚTEC - mám už asi 7 let. Dávám ho sem proto, aby jste viděli, že i na Aliexpressu koupíte fakt dobré štětce za velmi dobrou cenu. Teď už mu sem tam vypadne štětinka, takže....bude nový :-)
Cena: cca 20,-

BALEA, CATHERINE MALANDRINO


BALEA - plátýnková maska - byla fakt dobrá. Hydratovala, jemně voněla a na to, že stála pár korun můžu doporučit.
Cena: 25.-

KRÉM NA RUCE - asi se u nás nedá sehnat, mám od kamarádky z USA. Dávám ho sem jen proto, abych vám řekla, že medová vůně v kosmetice je naprosto jiná u nás a v USA :-)
Musela jsem si na ni chvilku zvykat. A celkově nebyla nic moc - málo hydratovala i vyživovala.

MANUFAKTURA, NATURE BOX

MANUFAKTURA - sprchovací gel s vůní Relax jsem dostala, protože sama bych si tuhle vůni asi nepořídila. Ne že by nebyla příjemná....je to taková ta vůně ze spa nebo wellness nebo tak....Spíše bylinková, jemně kořeněná, ale já bych od Manufaktury brala raději jinou :-)

Ovšem pokožku krásně zvláčnila, hydratovala....jo, to tato firma umí.

Cena: 159.-

NATURE BOX - šampon s avokádovým olejem. Krásně voněl, vlasy po něm byly hezky lesklé, ale....když jsem ho používala delší dobu ( 3 týdny) tak mi udělal lupy:-( Takže doporučuji nepoužívat delší dobu, ale střídat s jiným.

Cena: 119,-

WELLA

Absolutně nejhorší lak na vlasy! Jak vidíte na další fotce, stříkací otvor je úplně zalepený, takže lak stříkal úplně nekontrolovaně do různých stran nebo nestříkal vůbec. A to se stalo po pár použití!!!

Už se mi to stalo několikrát a já, blbec, si ho zase koupila. Už NIKDY!

Cena: 80.-

POTRAVINY

IKEA


Přehmátla jsem se.....měly být v mléčné čokoládě :-(
Takže - přeslazená bílá čokoláda....ale kdo ji má rád, tak bude nadšený.
Cena: 25.-

ALLNATURE


Miluji drcené kakaové boby. Jsou výborné jako doplněk do ovesné kaše nebo do jogurtu. Nepředstavujte si, že jich nasypete kopec nebo jako jedinou ingredienci....to by asi nebylo k jídlu. Ale třeba bílý jogurt s ovocem, granolou, datlovým sirupem a čajovou lžičkou bobů...luxus.
Cena: cca 70.-

LIDL


Pečená kuřecí prsa v konzervě. Wau...věděli jste, že něco takového existuje?
A dokonce je to moc dobré. Jsou pečené, v oleji. Používám do salátů, rizota, ke kuskusu se zeleninou.....prostě taková záchrana, když se mi nechce nic vymýšlet k večeři.
Cena: 37.-

CHIPSY


Já a moje závislost na chipsech....
KARLOVA KORUNA - příchuť čedaru. Mám radši vroubkované chipsy než obyčejné - nevím proč. Byly dobré, tak akorát slané, nepříliš mastné.
Cena: 20.-

DELMART - jakmile vidím někde octové chipsy, musím je mít. V Praze jsem objevila tyto.
Byly dost drahé a nechutnaly mi.
Málo octové a asi byly pečené, takže neměly tu správnou konzistenci.
Cena: 25.-...je to malinké balení ( 40g)

ČAJE


Podzim je ve znamení vaření a pití čajů.

TEEKANNE -  CALM&RELAX - moc mi chutnal. Byl spíše bylinkový. Cítila jsem v něm lékořici....s trochou medu výborný.
|Cena: 79.-

SONNENTOR - oba dva byly luxusní. Věřte mi, že už nikdy nebudete pít levný čaj, když vyzkoušíte některý z dražších ( kvalitnějších). A čaje od této firmy rozhodně můžu doporučit.
Na spodní fotce vidíte jako příchutě byly v poznávací sadě.
Mrkněte SEM a vyzkoušejte. A nemusíte jen čaje, jejich koření....kdo nezkusil, neuvěří.
Cena: 98.-


Tak a to je všechno.

Napište mi jestli znáte Sonnentor nebo jakou značku čaje máte rádi vy?

4 komentáře:

  1. Já Sonnentor samozřejmě znám, ale přiznám se, že mne jejich čaje až tak neberou - asi proto, že nejsem milovnník bylinek a ani ovocným moc neholduju.
    O tom kuřecím mase mi říkala kamarádka, ale ještě jsem si na něj nikdy v Lidlu nevzpomněla (nechodím zrovna moc mezi konzervy, tak asi proto).
    A s tím lakem na vlasy se mi to stalo taky - myslela jsem, že je to proto, že jsem ho měla dlouho doma (lakuju se zřídka), ale vidím, že je to "systémová" chyba.

    OdpovědětVymazat
  2. Sonnentor má skvělé čaje a těším se na jejich vánoční :) jinak co mám uplně stejné, tak vroubkované bramburky mi taky chutnají víc jak ty nevroubkované :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé kousky. Čaje mě lákají k ochutnání. Začaly jsme je teď s dětma pít poměrně hodbě. Dokonce i oni je chtějí víc, než vodu se šžávou, což mě těší. A ty vroubkované chipsy - nedávno jsem si koupila tytéž, ale s příchutí grilovaného steaku. letěly do koše. cítila jsem z nich jen připálenou cibulku. :D
    Měj se pěkně, Sabi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    ta kuřecí prsa vůbec neznám:-D Docela jsi mě nalákala na ty čaje, tak uvidíme:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.