úterý 30. listopadu 2021

Řekni jak pečuješ o zuby a já ti povím jaký jsi :-)

Jsou věci, které máme zadarmo a máme tudíž pocit, že se o ně nemusíme starat nebo jim věnujeme minimální péči. 

Zuby patří mezi ně. Díkybohu se péče o ně dostává na mnohem vyšší úroveň než kdysi. A mnoho lidí si uvědomuje, že když o ně nebudou náležitě pečovat, sáhnou si později hodně hluboko do kapes.

Já osobně nesnáším čištění mezizubních prostorů. Mám zuby velmi blízko u sebe a i ten nejužší kartáček se mi tam těžko dostává, ohýbá se atd.
A dentální nit? Schválně mi napište kdo to s ní fakt umíte.
Tu snad nesnáším ještě více než kartáčky. 


Proto mě velmi zaujaly ústní sprchy.


Když mi přišla spolupráce z e - shopu, který tyto sprchy nabízí, neváhala jsem ani chvilku a objednala si ji.
Mám malou koupelnu takže jsem volila verzi cestovní, to znamená malou :-)
Je to značka Panasonic.


Je krásná. 
Vím, že to u takové věci není až tak důležité, ale mně se moc líbí jako přístroj. Taková...elegantní, profesionální.


Má 2 trysky, takže ji mohou používat 2 osoby.
3 režimy čištění.
Akumulátor.
Nádobku na vodu v rukojeti - 130 ml.


Je to úžasná věc. Já se do ní zamilovala hned :-)

Naplníte nádržku vlažnou vodou ( já do ní přidávám ústní vodu), zapnete program, který požadujete, strčíte sprchu do úst, zapnete start a už jen směřujete do mezizubních prostorů.


3 režimy čištění:
  1. Jet - vodní paprsek s tlakem 5,9 bar, který je určen k pečlivému vyčištění mezizubních prostor.
  2. Normal Air In - proudění vody o tlaku 3,9 bar s bublinkami, které odstraňuje menší nečistoty ze zubů a prostoru podél dásní.
  3. Soft Air In - nejjemnější vodní paprsek s bublinkami a tlakem 2,0 bar, který jemně odstraňuje nečistoty a masíruje dásně.
  4. Jedinou věc, kterou bych snad mohla zmínit jako nevýhodu, je malá nádobka na vodu. Rozhodně nevystačí na vyčištění najednou. Já ji zpravidla 2 - 3x doplním.
  5. Ale je to cestovní verze, takže je předpoklad, že bude menší.
  6. Pokud byste chtěli větší nádobku, určitě zvolte  domácí zubní sprchu.

  7. Tohle rozhodně patří mezi tipy na vánoční dárek. 
  8. A teď je můžete koupit s dost velkou slevou. Mrkněte na stránku nazuby.cz a přesvědčte se sami.













6 komentářů:

  1. Tak mám el. zubní kartáček a mezizubní kartáčky nepoužívám moc dlouho, nicméně mi nevadí. Ale ta sprcha vůbec není špatná. Mě na těch kartáčkách vadí to jak se lámou, a to mám mezi zuby dost prostoru, používám druhou největší velikost, ale i tak se přesně jak říkáš kroutí a následně zlomí, zásadně až úplně vzadu a pak je tedy dostat ven je radost....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-) Sprcha je na mezizubní prostory absolutně dokonalá.

      Vymazat
  2. Já jsem si kdysi koupila elektrický zubní kartáček, abych zjistila, že mi nevyhovuje - nebyl mi příjemný a navíc jsem měla dojem, že si s ním vyčistím zuby hůř než klasickým kartáčkem. Takže od té doby spoléhám na ruční práci a žádné další elektrické udělátko jsem si už nepořídila. Ale třeba jsem jen nešikovná. MMCh - zubní nit taky moc nemiluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektrický zubní kartáček mě neláká, ale tato sprcha....to je bomba.

      Vymazat
  3. Ahoj, koupeno pro přítele jako takový dárek pro oba. :-) Muž je náchylný k zánětu dásní, mají to v rodině. Plus chlapovi vždycky krvácí dásně při používání nitě i kartáčku a to déle než týden (týden je krvácení prý normální, pak by si to mělo sednou - mno, tak u přítele zjevně ne). :-( Snad bude pro něj sprcha příjemnější a použitelná alternativa...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.