neděle 13. března 2022

10 NEJ: ÚNOR 2022

 ÚNOR - můj měsíc. V letošním roce měsíc velké změny.

Ale popořadě....

1. KNIHA

LOVCI SEXU, SBĚRAČI LÁSEK


Kniha, od které jsem nic neočekávala. O to víc mě překvapila. Je o predátorech lásky, o lovcích za každou cenu, o ceně lásky a jejích peripetiích.
Fakt hodně dobré.....a to je přitom prvotina autorky.
Recenze se tady objeví brzy.
2. FILM/ SERIÁL

THE FALL


Velice, velice dobře natočená krimi minisérie. Jillian Andersonová je tady neskutečná. Tak jak mi byla nesympatická v Aktech X, tady ji zbožňuji. Je prostě výborná.
Od začátku víte kdo vraždí, sledujete cestu vyšetřování i cestu do vrahovi rodiny a minulosti. 
Není to nic pro citlivé duše, ale opravdové psychologické peklo.

3. BÁSNIČKA

První sněženky

Ač je měsíc nejkratší,
pro mě je ten nejsladší.
Narozky v něm totiž mám,
oslavu si udělám.

Kolegyně....nová práce,
to vám říkám bez legrace.
Bez stresu, mám klidné spaní,
budu sama sobě paní.

Čekají mě nové věci,
necítím se jako v kleci.
Ač je ÚNOR kratičký,
dějí se v něm věcičky :-)

První fialky

4. UDÁLOST

NAROZENINY, NÁSTUP DO NOVÉ PRÁCE


A zase je mi rok víc :-)
Sešli jsme se, dostala jsem dárky, dobře jsme se najedli, zahráli si hry.


Nádherné jarní kytice jsem dostala.
Až mi bylo líto, že je za týden budu muset vyhodit.




A co k nové práci?
Vklouzla jsem do kolektivu i pracovní náplně velmi hbitě. Nic mě nezaskočilo, nevykolejilo, se vším jsem si poradila. Dokonce i s neplánovanou víkendovou službou bez předchozího zaučení :-)
Takže - zatím v pohodě.

5. TIP/DOPORUČUJI

PÁR DNŮ MIMO DOMOV


Zážitky vám nikdy nikdo nevezme. Proto můj tip zní - kdykoliv můžete jeďte.
Nemusí to být luxusní hotel, moře, exotika.....stačí na den, na dva kousek od domova, do sousedního okresu....


Ať už jako my, s kamarády, nebo jen s partnerem. Nemusíte lyžovat, dělat tůry, ale jen pobýt.


Prostě relaxujte a užívejte si blízkosti svých milých.
Nikdy nevíte kdy z takových chvil budete čerpat.

6. RECEPT

VEKA


Dělala jsem pohoštění do nového zaměstnání, jakési zápisné a chtíc se "vycajchnovat" upekla jsem domácí veky na chlebíčky.


Lidi zlatý, to vám byla dobrota....a těch obdivných hlášek co jsem vyslechla. A přitom je to tak jednoduché.

7. PŘEČTENO

15 ROKŮ LÁSKY


O tom jak se vám život posere, zničí, převrátí naruby, aby jste postupně zjistili, že život je život :-)

BLÍZKÝ KONEC


Nostalgie :-) Cooka jsem četla před 20 lety nejraději.
Tato je o intrikách, podvodech, ohrožování zdraví a udatném bojovníkovi.
Klasika.

KAFE@CIGÁRKO


Herečka Marie Doežalová psala blog. O hereckém životě. Byl plný příběhů, myšlenek a byl srandovní. Taky byl dost populární a tak z něj vznikla kniha. Je to fajn relax.

LOVCI SEXU, SBĚRAČI LÁSEK


Viz rubrika KNIHA.

8. NÁKUP

VINTED

Nevím jak vy, ale já nejsem ochotná dávat tisíce za kabelky. Ale mám je ráda :-) proto jsem zabrousila na stránky VINTED a našla.

QUESS


Podle fotky na Vinted měla být červená.....ale protože jsem ji brala od paní spolu s dalšími věcmi ( níže) a dala mi všechno za pakatel, vzala jsem i tuhle růžovku. Budeme si ji půjčovat s dcerou. 

Původní foto z Vinted - červená :-)


VERSACE 1969 


Krásná kabelka, která je v podstatě nová. Je to stylovka do města, na večeři. 

WOJAS


Boty si běžně v bazaru nekupuji, ale tyto jsou skoro nové. Krásné, pohodlné a já neodolala.
Značku Wojas jsem neznala. Je Polská a vyrábí krásné, neokoukané boty, kabelky.....většinou z kůže.

TAMARIS


A tyto kouzelné žabky jsem tam taky nenechala. Opět skoro nepoužité.

Za všechny 4 věci jsem zaplatila rovnou tisícovku.
Myslím, že jsem nakoupila velmi dobře.
Co myslíte vy?

9. JMÉNO

JARMILA


Proč Jarmila?
Slavím na ni své narozeniny :-)
V mojí široké rodině nemáme jedinou. 
Jaroslavy ano, ale Jarmilu ne.

10. CITÁT


V kontextu věcí, které se právě dějí vám přeji spoustu drobných radostí, všedních starostí a uvědomění si, že život máme jen jeden.

Mějte se moc krásně.

                                                                 


5 komentářů:

  1. Ahoj,
    krásné shrnutí. To je moc dobře, že se ti v nové práci líbí. K nám od letošního školního roku nastoupily dvě kolegyně (jedna z příbramské nemocnice, druhá z pražské). Obě jsou moc spokojené, D. dokonce říkala, že je škoda, že neodešla dříve:-D Seriál Fall znám a taky se mi moc líbil. Úplně jsi vystihla moje pocity. Myslím, že by tě mohl bavit i seriál Bodyguard, taky anglický počin. Dívala jsem se na něj na Netflixu, je to jen minisérie. Veku jsem doma nikdy nezkoušela péct, ale tvůj recept se mi moc líbí, zkusím to.
    Měj se krásně a přeji opožděně vše nejlepší k narozeninám!
    Hanka z ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě probíhá velká kosmetická soutěž, tak tě zvu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám a ať se ti líbí v nové práci. Kytičky jsi dostala krásné a veky vypadají luxusně
    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vše nej, nej nej k narozeninám a do nové práce hodně zdaru, odhodlání a úspěchu. AT se ti tam líbí. Nádherná básnička ♥, ta mě chytla doslova u srdce. No a ty kytičky, krásné narozeninové. Luxusní dovolená ve vedlejším okrese - to mne tedy pobavilo, no a taky proč ne, že ano. Prima večer měj. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné květiny a žabky taky moc parádní :) Opožděně gratuluji k narozeninám :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
  5. Seriál jsem viděla, je opravdu skvělý. Co se týče nové práce, tak hlavně aby to vyšlo a abys tam byla spokojená :) Básnička je krásná :O :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.