čtvrtek 24. března 2022

PATRIK HARTL: 15 ROKŮ LÁSKY

 Patrik Hartl - novodobý fenomén. Jeho knihy jsou nejprodávanější, zfilmovávané, je zván do různých talkshow. 

Já od něj pár knih četla a chtěla i tuhle.

Když se Aleš seznámí s Jelenou je z toho láska jako trám. Co na tom, že ho její kamarádka varuje. Jelena je citové labilní, vzpamatovává se z dlouhodobého vztahu....
Aleš je zamilovaný.

Po pár dnech štěstí, lásky, milování, slibů Jelena zmizí. Vrátí se k partnerovi.
Aleš se z toho může zbláznit, ale pomalu se s tím smiřuje. Musí.
Jenže za pár týdnů je Jelena zpět a chce po něm nemyslitelné.
A Aleš, přes námitky bratra a jiných, to Jeleně splní.
A to je začátek života, který si pěkně posral.


Tohle je příběh majitele kadeřnictví, který měl o životě jistou představu. Jenže život nejde naplánovat. V cestě je spousta prostných, které musíte/nemusíte brát v potaz.

Aleš si svým rozhodnutím určil směr.
Co na tom, že bude podle něj plný hoven, stresu, smutku, samoty.....vlastně naprosto pokažený život.
Jenže život plyne a musí se žít.


Kniha je velice čtivá, tak jako všechny knihy pana Hartla. 
Je psaná lehkou rukou, neváhá použít vulgarismy tak kam se hodí a patří.
Kolem Aleše jsou postavy, které mají své příběhy do kterých je čtenář zasvěcený.
Je to hezký příběh o tom, že to co na začátku můžete vidět jako nehynoucí průser můžete po čase vyhodnotit jako nehynoucí štěstí.
Pokud bych měla něco vytknout tak je to takové to nereálné spadnutí do klína toho co právě hlavní hrdina potřebuje - peníze, přátelé na správných místech.....

Děkuji e-shopu MEGAKNIHY za zaslání recenzního výtisku. 

HODNOCENÍ


ANOTACE

Realita umí být neuvěřitelná a skutečné události někdy působí nepravděpodobně. Aleš by do svých třiceti dvou let nevěřil, že jeho život bude vypadat takhle. Představoval si ho úplně jinak.
Jednoho dubnového odpoledne roku 2001 se zamiloval do ženy, která na něj naložila takovou porci lásky, že by to porazilo i vola. Tento román vyp
ráví o všem, co musel zvládnout, aby se s tou láskou naučil žít.


3 komentáře:

  1. Tak já se musím přiznat, že jsem od P. Hartla nečetla vůbec nic. Nějak mne jeho knihy nelákají a vlastně ani nevím proč...

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku jsem četla a líbila se mi. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od autora jsem zatím nic nečetla. Chystala jsem se na Prvoka, nakonec jsem ho dřív zkoukla jako film :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.