středa 15. února 2023

BÍLKOVÝ/BISKUPSKÝ CHLEBÍČEK

                                        Každému, hlavně po Vánocích, zbývá hodně bílků. Nesnášela jsem to, protože co s nimi?!

Jasně, pusinky, kokosky nebo Pavlova. Ale to člověka pořád nebaví. A tak jsem hledala až našla.

Tento chlebíček miluje celá rodina.

Je to recept z Instagramu a zapomněla jsem kdo ho tam vkládal, za což se autorce omlouvám.


Postup jsem vám vyfotila, takže prosím:  
     
Bílky a cukr = sníh


Vlijeme rozpuštěné máslo

Ořechy obalím v mouce, aby nespadly na dno těsta.

A pak i zbývající ingredience


Formu vysypávám kokosem


Troubu na 180 stupňů a péct cca 45 minut.

Nechat vychladnou a pak polít čokoládovou polevou





Dobrou chuť.
Děláte biskupský chlebíček jinak? Napište mi.







6 komentářů:

  1. Dobrý nápad, já biskupský chlebíček nepeču vůbec. Ani nevím proč, mám ho hodně ráda.... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ho vyzkoušej. Je to tak jednoduché a tak dobré.

      Vymazat
  2. Já biskupský chlebíček ani neznám, ale připomíná mi můj oblíbený banana bread :) Tvůj chlebíček bych si ale musela trošku poupravit, kandované ovoce nejím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem biskupský chlebíček nikdy nepekla, z bílků dělám většinou roládu. Ale změna je život, tak třeba po Velikonocích, až budou bílky z mazanců :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, vyzkoušej, uvidíš, že u manžela bude mít kladný ohlas :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.